»V šolo pojdite po znanje, pa si mogoče z očmi signalizirajte, da ste si všeč in se potem izven šole skušajte približati drug drugemu. Poljubljat se pa raje ne preveč, sploh v osnovni šoli, ker časa bo še dovolj za to.«
»V tem primeru je najprej potreben pogovor s starši, zato da oni najprej povedo, kako in kaj, se tudi odločijo in kontaktirajo osebnega zdravnika in šele potem, ko se dobi zelena luč, da se gre lahko v šolo, naj se gre v šolo.«
»Če se bo epidemiološka slika v prihodnjih 14 dneh bistveno poslabšala, potem bomo dobili drugačno zdravstveno oceno, ki jo bomo seveda spoštovali.«
»Vračamo se v osnovne šole, v srednje šole – kot vsako šolsko leto, a tokrat z doslednim upoštevanjem epidemioloških zaščitnih ukrepov, ki jih moramo spoštovati v razmerah covida-19.«
»Dijakom, ki so uspešno opravili maturo, čestitala in se zahvalila Državnemu izpitnemu centru, ki je omogočil izvedbo mature in zaključnih izpitov 'v teh posebnih razmerah'.«
»Predvsem od vašega odnosa, kako boste varovali in ščitili svoje zdravje, s kom in na kakšen način se boste družili, je odvisno, koliko uspešno se bomo lahko jeseni vrnili v šole.«
»Tudi v prihodnje nas bo morala pri delu voditi ena sama zaveza, odgovornost - da ne dovolimo, da bi bila otrokom niti za stotinko sekunde odvzeta priložnost pridobivanja novih znanj. Vstopnice za svobodo njihovega jutrišnjega dne.«
»Vsekakor je naša naloga, da zdaj med počitnicami preverimo in pa tudi poskrbimo za to, da bodo imeli tako vsi učenci in učenke kot tudi učiteljice in učitelji ustrezno informacijsko-komunikacijsko opremo in tehnologijo, ki jim bo sploh omogočala, da ta proces izvajajo.«
»Učitelji prve triade so prav ta isti problem izpostavili in me prosili, naj prenesem strokovnemu delu v NIJZ-ju to vprašanje, pobudo, prošnjo ‒ ali bi lahko kaj naredili glede tega ukrepa? Vsekakor bomo poskušali tudi tule poiskati kakšno malo boljšo rešitev.«
»Verjemite mi, da se vsi zelo trudimo, v prvi vrsti učiteljice in učitelji, da so pozorni na ta čustveni del ponovnega prihoda in sodelovanja z otroki. Dajemo vse od sebe, smo v vseh skupinah, ki pišejo priporočila, tesno povezani s tem delom stroke.«
»Dobivamo številne pozive. Eni so takšni, drugi pa pravijo ravno nasprotno, naj pravzaprav ne pošljemo v šolo niti v vrtec nikogar več. Tisto, kar smo mi poiskali v danem trenutku, je najrealnejša možnost izvedbe vzgojno-izobraževalnega procesa.«
»57. člen ustave je jasen in pravi, da je obveznost države, da zagotavlja izobraževalni proces. V danih razmerah je tisto, kar država lahko zagotovi in uspešno usmerja, proces, kakršen zdaj poteka.«