»Skupina fantov je hotela posneti izziv, za katerega sem ocenila, da ni bil najbolj primeren, bil je moralno sporen, neetičen, saj je kazal neprimeren odnos do enega udeleženca v izzivu. Ocenila sem, da je treba to snemanje prekiniti.«
»Bi rekla, da je treba poseči v tovrstno dejanje. K sreči imamo pri nas v redu dijake in pogovor zaleže, morda občasno kakšna alternativna kazen, kot je pomoč v knjižnici ali zlaganje športnih rekvizitov v telovadnici.«
»Še vedno moram biti v razredu, ker je en tak pogovor z dijakom oziroma ko gledaš, kako razmišlja, ni samo ta miselni proces, ampak je tudi ta čustveni, ki ga imajo zadaj, torej mi gledamo v obraz in prepoznavamo.«
»Ne omejevati, hkrati pa usmerjati, da se bodo lahko kolegi počutili v nekem varnem okolju, kjer bodo na eni strani obvladali in tehniko, tehnologijo, na drugi strani pa potem tudi didaktiko poučevanja.«
»Torej, mi ga moramo najprej opolnomočiti dejansko, da bo razumel, kaj se sploh dogaja, kako mora to kritično presojati in potem komaj to uporabiti.«
»Zadevo smo na šoli vzeli skrajno resno, ukrepali smo v skladu s protokolom o zaznavi nasilja, vzgojnim načrtom in veljavno zakonodajo ter na tej podlagi pripravili strategijo reševanja nastale situacije.«
»Prav zato je pomembno, da (pre)poznamo znake nasilja nad otroki in vemo, kaj storiti oziroma kako ukrepati, da bi ustavili nasilneža oziroma nasilneže in pomagali otroku ali mladostniku, ki je žrtev medvrstniškega nasilja.«
»Z namenom ustreznega ravnanja in komunikacije sta minister za notranje zadeve Boštjan Poklukar in takratni minister za vzgojo in izobraževanje Darjo Felda ter generalni direktor policije Senad Jušić sredi junija podpisali dogovor o protokolu v primeru povečanih varnostnih tveganj na šolah.«
»Pri povečanju prepovedi knjig je bila zelo pomembna tudi državna zakonodaja, ki je olajšala odstranjevanje knjig iz šol brez ustreznega postopka ali v nekaterih primerih celo brez kakršnega koli formalnega postopka.«
»Šolske knjižnice se uporabljajo v izobraževalnem procesu, saj omogočajo dostop do znanja in idej ter zagotavljajo, da so knjige na voljo vsem, ne glede na osebne ali politične ideologije in ideje.«
»Običajno je bil to dan praznovanja, ko smo gledali otroke v novih uniformah, ki se odpravljajo v šolo in sanjajo, da bodo postali zdravniki ali inženirji. Danes upamo le, da se bo vojna končala, preden izgubimo katerega od njih.«
»Dlje ko otroci ne hodijo v šolo, težje bodo nadoknadili zamujeno znanje in bolj bodo v nevarnosti, da postanejo izgubljena generacija. S tem lahko postanejo žrtve izkoriščanja, med kar štejejo otroške poroke, otroško delo in novačenje v oborožene skupine.«
»Žal srednjih šol ni nihče nič vprašal. Kadar se uvajajo spremembe voznih redov, bi bilo nujno, da se srednje šole vpraša, kdaj začenjamo s poukom, kdaj zaključimo s poukom ter iz katerih smeri se vozijo naši dijaki ter koliko jih je. Te podatke imamo in bi jim jih seveda v anonimizirani obliki tudi posredovali.«