»Šolanje na daljavo ni prava rešitev, saj mnogi otroci sploh nimajo možnosti za to, hkrati pa je epidemija razgalila negativno plat poučevanja na daljavo.«
»Mi vsi vemo, da so mamila, cigarete in alkohol škodljivi za otroke, vemo pa tudi, ker obstajajo znanstvene raziskave, da je pretirana izpostavljenost ekranu in družbenim omrežjem ravno tako škodljiva za otroke.«
»Šola mora biti socialna ustanova, kjer se naučimo medsebojne komunikacije, sodelovanja, pogovarjanja, otroci pa so že tako preveč na telefonih, mladostniki v povprečju celo pet ur na dan.«
»Ne vidim potrebe, da se telefoni prepovedo. Resnična težava se skriva v preveč omejenih pooblastilih učiteljev in ravnatelja ter v izredni zbirokratiziranosti vzgojnega delovanja.«
»Prepovedano je vedno najslabše. Pri nas tako ne govorimo o prepovedi nošenja telefona, pač pa o prepovedi uporabe brez učiteljevega soglasja.«
»Sam mislim, da niso potrebni, da lahko dovolimo otrokom kratko detoksikacijo in jim nudimo lepše otroštvo, povezano z naravo in da se ponovno začnemo učiti o sobivanju na 4, 6 oči, ne pa prek zaslonov.«
»Starši, katerih otrok je v šoli ali v vrtcu neobvladljiv, so se dolžni odzvati vabilu, sprejeti vabilo in tako naprej. Ne pa, da mi čakamo na njihovo motivacijo, ali bodo pripravljeni sodelovati ali ne.«
»Učenci so bili veseli pogovora na to temo, je pa vtis, da so se glede pokola v srbski šoli zelo malo pogovorili s starši, največ informacij so dobili prek družbenih omrežij.«
»Zavedajo se, da se situacije lahko sprožijo v katerem koli okolju, zavedajo se, da gre za videnje posameznih dijakov, ki razrešujejo občutek sprejemanja v odnosu do sošolcev in vrstnikov brez empatije, in zelo podpirajo aktivno vključevanje.«
»Okrepljene svetovalne službe v šolah so pomembne, saj so te poleg zatočišča za stiske tudi najpomembnejši vezni člen z ustreznimi zunanjimi deležniki pri obravnavanju stisk ali pojavih nasilja.«
»Gradivo Unicefa se nanaša na družbene odnose in preprečevanje medvrstniškega nasilja, medtem ko so policijska navodila bolj operativna, kako preventivno delovati, kako sporočati, opažati in podobno.«
»Pri tem se nam zdi pomembno, da je takšen pogovor strukturirano voden, da učitelj med njim pri otrocih ne vzbuja strahu ali dela drame, ampak obrazloži, kaj se je zgodilo, kako lahko učenci prepoznajo morebitne stiske sošolca, komu to povedati in podobno.«
»Če na tem področju ne bomo nič spremenili, se nam lahko zgodi, da se bomo čez 10 let pogovarjali o zasvojenosti s telefoni in družbenimi omrežji kot resni težavi družbe, podobno kot smo se pred 50 leti začeli pogovarjati o zasvojenosti z nikotinom kot resni težavi.«