»Nedopustno je, da mora šola sama iskati partnersko šolo, ki bo takega učenca sprejela, in če vemo, da gre za hudo poseben primer, je nesmiselno razmišljati o tem, da bi se dal na drugo navadno šolo.«
»Zdi se mi nedopustno, da šole silijo v to, da moramo na prijazen, vzgojen način reševati tudi primere, kjer je vzgoja povsem popustila.«
»Ne postajamo bolj nasilna družba. Nasilje je vedno bilo med nami in vedno bo, vsaj do takrat, dokler ne bomo v tolikšni meri nesocialni, da bomo samo še v ekrane gledali, nič več drug drugega.«
»Presenetilo bi me, če bi bilo drugače. Kako pričakovati, da bodo ljudje, ki so ves čas med Scilo in Karibdo, ustvarjalni?«
»Sama vidim predvsem eno pot, ki se mi zdi tudi najboljša, to je, da gredo otroci v šole. To je moj poziv. Šola je tista, ki da otrokom drug pogled na svet. In otroci so tisti, ki bodo morda bolj razumeli, zakaj je treba spoštovati določena pravila. Zato še enkrat pozivam vse romske starše, dajte otroke v šole, vsaj v devetletko, da dobijo vsaj osnovno izobrazbo.«
»Mi bi si želeli integracije Romov v naša okolja, seveda ob spoštovanju njihove kulture, ampak delati romska geta po mojem ne na kratki ne na dolgo rok ni prava rešitev.«
»Čeprav se današnji izobraževalni sistem spopada z novimi izzivi, pa osnovna načela, kot so vključenost, enakost in izobraževanje za vse, ostajajo enaka.«
»Medtem ko so prvi, ki so pri nas v šolske prostore vstopali po načelih splošnega šolskega reda, še spoznavali pot do znanja v deželnem jeziku, so njihove vnukinje in vnuki v roke vzeli učne knjige v slovenskem jeziku.«
»Mnogi se danes premalo zavedajo, da je kakovostno šolanje eden temeljnih postulatov uspešne družbe. Brez dobrega izobraževanja in tudi vzgoje družba nima prihodnosti.«
»Naši predhodniki pred 250 leti so si iskreno prizadevali za to, da bi prinesli družbi, posameznikom, skupnosti nekaj novega, nekaj boljšega, čeprav se jim je večkrat zdelo, da so ovire na tej poti prehude.«
»Namen je opozoriti javnost, da smo na vlaku, ki je vmes začel drveti navzdol, in menimo, da je morda še zadnji čas, ko lahko to smer preokrenemo in spet pomagamo našemu javnemu izobraževanju od vrtca do fakultete h kakovostnemu delovanju.«
»Seveda že samo to govori o tem, da je neki simptom, da razmere niso povsem običajne. In tisto, kar nas druži, je prav ta ocena, da so stvari v izobraževanju v Sloveniji začele drseti v napačno smer.«
»Želim si, da bi prvo potezo naredil premier Robert Golob, ki bi predstavnike ravnateljev, učiteljev in staršev povabil na pogovor, kjer bi mu ponudili pomoč pri reševanju ene najhujših dilem in kriz, v katero vstopa Slovenija.«
»Prihajajo zelo različni učenci, z različnimi pristopi, potrebami, razumevanjem. Zelo veliko težav je tudi na vzgojnem področju, in mlad učitelj, ki pride brez pripravništva v šolski prostor, na te izzive ni pripravljen.«
»Ta kritični moment vstopa v poklic naslavljamo tudi s predpisi, podaljšujemo obdobje, v katerem dovoljujemo, da nekdo izpolni pogoje, ko še nima končane pedagoško-andragoške izobrazbe oziroma strokovnega izpita.«
»Gre za vprašanja strokovne avtonomije učiteljev vse do skrbi za njihovo počutje v šoli. Mislim, da bomo lahko kar uspešno integrirali te ideje v naše razmisleke.«
»Plačni razredi ravnateljev se začnejo pri 49. razredu in že zdaj nekateri učitelji svetniki lahko pridejo višje od zelo velikega števila ravnateljev manjših šol.«