»Pomanjkanje osebja dodatno krepita neugodna starostna struktura zaposlenih in marginalizacija pomena izobraževanja v naši državi, za katero je po njihovem mnenju v celoti odgovorna 'nerazumna in povsem napačna politika preteklih vlad in tudi zdajšnje na tem področju'.«
»Vlada je danes ponovno priznala te zaostanke, je pa napovedala, da bo v ponedeljek do 12. ure posredovala pisni pogajalski predlog, ki ga je sicer ustno predstavila, vendar smo želeli to, preden se opredelimo do njega, imeti črno na belem oz. napisano.«
»Nenavadno pri tem predlogu je to, da za tisto, kar vlada razume kot novo orientacijsko delovno mesto v šolstvu, ponuja en plačni razred več dodatka kot pa za tisto, kar pojmuje kot novo orientacijsko mesto v visokem šolstvu. To utemeljuje z nekim starim aneksom h kolektivni pogodbi iz leta 2002.«
»Nekaj, kar je otipljiv in pozitiven dosežek današnjega dne, je pa to, da je vlada končno privolila v to, da se že pred reformo odpravi plačna krivica v vrednosti dveh plačnih razredov, ki so je že od leta 2009 deležni visokošolski delavci brez doktorata.«
»Glede na izjemno naporno covidno obdobje, v katerem so šole delovale prav zaradi truda ravnateljev in pomočnikov ravnateljev ter učiteljev, ki so svoje delo opravili v razredih, bi si želeli, da vlada vsaj v majhni meri pokaže, da se zaveda pomena našega dela.«
»Dodelitev dodatka v višini 600 evrov tudi za ravnatelje pa bi razumeli kot 'znak dobre volje vlade'.«
»Ta enačaj v zahtevnosti in kompleksnosti teh delovnih mest je tradicionalno jasen v tej državi in z zvišanjem zdravniških plač seveda mi enako zahtevamo od države, da stori za univerzitetne profesorje in raziskovalce znanosti z doktorati.«
»Poslušamo zgolj obljube, da bodo pripravili izhodišča za prenovljen plačni sistem, da se do takrat ne bodo pogovarjali, po drugi strani pa vidimo, da nekatere druge plačne skupine, na primer zdravnike, obravnavajo popolnoma drugače, z njimi se neprestano o plačah usklajujejo.«
»Šolski sistem je preveč centraliziran, učni načrti pa preobremenjeni z ideološkimi vsebinami.«
»Spremembe pri dodatnih strokovnih delih praviloma ne bi smele pomeniti njihovega popolnega ukinjanja ali biti preoblikovane na način, da bi dela postala strokovnim delavcem praktično nedosegljiva.«
»Bi morale biti tokratne spremembe skrbno pretehtane in usklajevane s praktiki oziroma sindikatom na enak ali podoben način kot pred dvema letoma.«
»Ne moremo reči, da to podpiramo, vsekakor pa razumemo ravnanje učiteljice. Ne morem in ne želim govoriti v njenem imenu, ampak vsekakor razumem ta izraz nezadovoljstva in razočaranja zaradi sistema ocenjevanja.«
»Če bi vprašali mene, bi postala oseba leta, zelo verjetno pa bo dobila opomin, kazen. Imate razmere, kjer ima odlično oceno 90 odstotkov učencev, tu pa gre samo za 100 odstotkov. To ni velika razlika. Teh 100 odstotkov je sporočilo, da je 90, 80 ali 70 odstotkov groza. Pogosta groza v naših šolah.«
»Tako ste imeli bolj ali manj samo štirice in petice. Zgodba je šla v to smer, da imate same petice in potem petica nima več prave vrednosti.«