»Vendar sem namesto enega samega odgovora podal idejo, da ni sreča tisto, kar navsezadnje iščemo v življenju, temveč pot, ki jo prehodimo v iskanju tistega, kar mislimo, da iščemo.«
»Medtem ko sta se Kino Vič in Kino Bežigrad zapirala, se je začel meteorski vzpon Liffa, ki je sčasoma dosegel 50.000 obiskovalcev letno. Zaprtje mestnih kinodvoran je bila izvorna napaka.«
»Bal sem se, da bo obratno, da bodo ljudje ostali doma in si filme raje ogledali z domačega kavča. Verjetno se to ni zgodilo tudi zato, ker ni bilo zaprtja. V tem smislu sem vesel.«
»Premišljena, pronicljiva in prijetna znanstvenofantastična romantična komedija, ki na duhovit način raziskuje in ugotavlja, da t. i. 'popolno življenje' ne obstaja in da mora za dosego samorealizacije človek biti v stiku s celo paleto čustev, ki naredijo naša življenja zares dragocena in unikatna.«
»Kulturna prireditev, kot je filmska projekcija, ko ljudje sedijo z maskami in v tišini, je bolj varna kot obisk trgovskega centra, in če se ne moremo izogniti nakupovanju, se tudi kinu ne bi smeli odpovedati.«
»Če so moji prejšnji filmi Palestino želeli predstaviti kot mikrokozmos sveta; moj novi film skuša prikazati svet, kot bi bil mikrokozmos Palestine.«
»Želel sem prikazati prvoosebno izkušnjo pri razumevanju Kitajske in njenega ljudstva ter njunega odziva na koronavirus. V teh dramatičnih okoliščinah lahko bolje razumemo politiko in človeškost katere koli družbe.«
»Film pripoveduje o razpadu družine, ki se prepira glede nepomembnih materialnih reči, medtem ko se okoli njih sesuva svet. Zaslepljeni z drobnimi nepomembnostmi ne opazijo resne grožnje. Film pripada času pred vojno, vendar menim, da močno nagovarja današnji čas in, kar je precej pomembno, to počne duhovito.«
»Te odločitve niso hoteli pojasnjevati, zato ostaja vprašanje, koliko političnega pritiska je bilo v igri. Vsekakor je nenavadno, da veliki festivali nočejo predvajati Aja Vejveja, ki je ključno ime sodobne umetnosti.«
»Res je sicer, da nam Bellocchio predstavi tudi kaotičnost razmer, v katerih je potekal sploh prvi proces proti mafiji v Italiji, kaotičnost, ki jo mestoma začini s svojskim humorjem (pregovorna jezikovna bariera med Sicilijanci in 'drugimi' Italijani), a njegova osredotočenost je namenjena predvsem Buscetti in razlogom, ki so ga pripeljali do tega, da je postal tisti 'prvi.'«