»Prepričani smo, da so naši dijaki dokazali svojo požrtvovalnost in pogum s poskusom omejitve požara ter pomoči poškodovanim sovrstnikom, četudi je njihov trud s strani medijev in odgovornih ignoriran.«
»Žal srednjih šol ni nihče nič vprašal. Kadar se uvajajo spremembe voznih redov, bi bilo nujno, da se srednje šole vpraša, kdaj začenjamo s poukom, kdaj zaključimo s poukom ter iz katerih smeri se vozijo naši dijaki ter koliko jih je. Te podatke imamo in bi jim jih seveda v anonimizirani obliki tudi posredovali.«
»Koliko smo uspeli do sedaj raziskati, je do poslabšanja razmer s prevozi prišlo, ker je s 1. julijem 2024 prišlo do zamenjave koncesionarjev in težave so se pojavile kot posledica neustrezne komunikacije o zasedenosti posameznih linij na nivoju stari koncesionarji–novi koncesionar–Družba za upravljanje javnega potniškega prometa.«
»Na relaciji Zagradec-Novo mesto, morajo dijaki, ki obiskujejo Kmetijska šola Grm, presedati trikrat. Prej so za prevoz potrebovali pol ure, zdaj rabijo eno uro in tri četrt.«
»Ob vsakem začetku novega šolskega leta prevozniki v prvih dneh rešujejo različne situacije z relacijami, urami odhodov in zasedenostjo. Letos pa so te težave ob menjavi sistema postale vidnejše, saj se koncesionarji soočajo z izzivom izvedbe večjega števila relacij.«
»Vabijo tako tiste, ki se prvič prijavljajo na razpis, kot tiste, ki v novem šolskem oziroma študijskem letu prehajajo na višjo raven oziroma stopnjo izobraževanja.«
»Študenti največ povprašujejo po delih, ki so najbolje plačana, se opravljajo pri uglednih delodajalcih in so predvsem strokovna dela v smeri šolanja, ki prinašajo izkušnje, kompetence in vodijo do morebitne redne zaposlitve.«
»Če študent ne dobi plačila, se lahko obrne na servis. Najprej pridobimo čim več dejstev od podjetja in študenta. Podjetje tudi pozovemo, naj študentsko delo ustrezno obračuna, da bo študent prejel plačilo za opravljeno delo.«