»Izvedli bomo drugo predstavo, svetovni galakoncert Svetlana Zaharova in prijatelji z baletnimi plesalci z vsega sveta. Predstava bo kmalu objavljena. Bo na isti termin.«
»Zaprosili smo za vizume za celotni ansambel. Ministrstvo za zunanje in evropske zadeve vizumov ni izdalo brez obrazložitve. Kar se tiče pa Zaharove, pa vizuma sploh ne potrebuje, saj zanj ni zaprosila, ima namreč vizum Republike Italije.«
»smo v obdobju, ko se dramatično zaostrujejo nasprotja v trenutno prevladujoči civilizaciji, ki predstavlja skrajno obliko izkoreninjenja izvornosti in nravnosti posameznikov, skupnosti, narodov, kultur, ljudstev. Protislovja, ki se na mnogih ravneh kažejo z vse večjo jasnostjo, od nas terjajo, da se ustavimo in razmislimo o tem, kako smo se znašli tu, kjer smo, in kam vodijo poti v prihodnost«
»Jurjevanje v Beli krajini je dogodek, ki ima za občino in njene prebivalce izjemen pomen. Že 60 let je ta festival središče kulturnega dogajanja, ki združuje prebivalce in obiskovalce iz bližnje in daljne okolice. Ponosni smo, da lahko gostimo tako pomemben festival, ki ne le ohranja našo kulturno dediščino, ampak tudi spodbuja turizem in krepi lokalno gospodarstvo.«
»Kaj pa če bi čredno delovanje že na ravni jezika preoblikovali v delovanje jate? Mar ne bi s tem vzpostavili dodatne dimenzije, ki presega linearnost gibanja, njegovo sploščenost in vnaprej predvideno usmeritev?«
»Najprej smo zadovoljni, ker je zdržalo vreme, saj je zelo muhasto zadnje čase. Zadovoljni pa smo tudi s festivalom, najbolj nas veseli, da so bile zelo dobro obiskane razstave, ki so glavni del festivala.«
»Behramova grozljivka je precizna obsodba turške patriarhalne družbe, ki zlorablja in si podreja ženske. V svoji kritiki je dovolj dosleden, da 'odpustka' ne nameni niti svojemu protagonistu: Cemal je tako zaverovan v svojo predstavo o Zeynap in o sebi kot njenem rešitelju, da je pripravljen privoliti v nezamisljiva grozodejstva. Njegovo razumevanje 'rešitve' dekleta je samo druga oblika posedovanja. Cansu Türedi, osedlana z na prvi pogled enodimenzionalno vlogo zombija, je pravo odkritje; iz okorne klade se postopoma levi v nekaj veliko bolj ... če že ne človeškega, pa vsaj lucidnega.«
»Slovesnost bo preplet nastopa glasbene skupine Divje jezero z gostjo Tinkaro Kovač, igre na odru in domišljijskih filmskih podob, sklenila pa se bo s presenečenjem, ko se bo nastopajočim na odru pridružila ena od razstav.«
»Kar 161 mladih klekljaric in klekljarjev, ki so se uspešno prebili čez šolsko raven tekmovanja in prihajajo iz različnih slovenskih krajev, se bo v petih starostnih kategorijah pomerilo v klekljanju. V svoji kategoriji bo tekmovalo tudi 14 odraslih klekljaric.«
»Dolga leta sem razmišljal, kako bi njun slog in estetiko apliciral na grozljivko – slasher se mi je zdel najprimernejši, ker so številni primerki prežeti s stilističnim pristopom, ampak samo v prizoru ali dveh.«
»Prav zaradi njih se nam zdi vredno delati festival. Občinstvu pa je vredno priti na naše projekcije in filme doživeti na velikem platnu, tudi ob prisotnosti njihovih avtorjev. Menim, da so žanrski filmi naravnost ustvarjeni za skupinsko gledanje, komentiranje, kritiziranje, vmesno vzklikanje in navijanje ter neskončno debatiranje o različnih kultnih vplivih. V Ljutomeru med Großmannom takšne debate doživiš za vsako drugo mizo in vogalom, kar je zame najboljši del festivala.«
»Zanimale so me predstave, ki poskušajo artikulirati tudi svet zunaj besedila oziroma uprizoritve ali gledališča kot takega, in predstave, ki za to artikulacijo iščejo – in v večini tudi najdejo – nova izrazna sredstva, tako parcialne znake kot celovit uprizoritveni sistem.«
»Merili konteksta in prevpraševanja odrskega izraza Lukan po lastnih besedah pri ogledu predstav ni sledil vnaprejšnjemu konceptu, saj se je ta namreč izoblikoval sproti, bolj kot intuitivno vodilo za orientacijo po ogledanem kakor pa čvrst sistem; če sem popolnoma natančen, so ta koncept pravzaprav spodbudile ravno uprizoritve, v katerih je bil najbolj izražen. Če ga poskušam čim bolj jedrnato opisati, sem v širši izbor za tekmovalni program uvrščal uprizoritve, ki so kar najbolj upoštevale dve merili: merilo konteksta in merilo prevpraševanja odrskega izraza.«
»Na festivalu bi si želeli zagnati neke vrste produkcijsko tržnico, ki bi različne žanrske kinematografije iz celotne regije povezala z Zahodom, še prej pa z Južno Korejo, ki je že pristopila do nas za kakšen tovrsten projekt.«