»Razumem, da je ogromno informacij, ampak veliko narediš že, če spoznaš 5 ali 10 ljudi, s katerimi boš imel desetminutni pogovor. V tej sceni imajo vsi zelo podobne težave. Eni iščejo oder, drugi iščejo nastopajočega. Če se povežeš v pravem trenutku, je to zmaga za vse.«
»Poanta je bila, da v času, ko so bili na voljo bolj ali manj le komercialni dogodki ob šanku, naredimo varen topel prostor za otroke in družine. Vidimo, da se je zadeva dobro prijela in ima tudi učinke na mesto; decembrska ponudba se je obogatila, je večja in boljša.«
»Mislim, da bomo v prihodnjih desetih letih malo več improvizirali, ostajamo pa zavezani istim vrednotam. Brez domišljije ne gre, dogodki morajo biti brezplačni in odprti za vse.«
»Vendar danes, ko se festival širi še v druga mesta, odpira nove pomenske povezave – denimo pojem Drugega, ki konstitutivno oblikuje Jaz s tem, da mu nastavlja zrcalo. Nemalokrat se v takšno pozicijo zrcala družbi Jazov postavlja prav gledališče ali bolje rečeno uprizoritvene umetnosti, saj sodobna produkcija velikokrat uhaja klasičnim formatom in zvrstnim predpisom.«
»Nepopustljivost, jeza, pohlep, pijančevanje in vse to so v primerjavi zgolj puhlice: prav skozi ošabnost je hudič postal hudič: ponos vodi vse druge v vice: to je popolno protibožje stanje duha.«
»Seveda obstaja tudi v umetnosti. Verjetno še najbolj nazorno, ko se v ogledalu zagledajo različne zgodovinske osebnosti in mitske podobe, ki sta jih polni literarna in likovna zgodovina, najdemo jih lahko celo v glasbi.«
»Privede nas do soočenja z nematerialnimi podobnostmi – prebliskom realnega znotraj vsakodnevnega. Ozvočena telesa tako pridobivajo na svoji živi naredi sama avtoriteti in poliperspektivni haptičnosti.«