»Z odstopanjem od klasične festivalske zgodbe je Sajeta v bistvu butični festival, ki vsako leto, s skrbno izbranim večzvrstnim programom, poizkuša zadovoljiti zvedavo občinstvo in v specifičnem naravnem okolju ustvariti pribežališče kreativnosti in drugačnosti.«
»Tradicija, ki jo nosi festival, je za našo generacijo darilo, ki ga moramo čuvati in negovati. Vsako leto pa želimo festivalu dodati nekaj svežine, novosti, saj se je v 59 letih zamenjalo že nekaj generacij obiskovalcev. Veseli smo, da se k nam vračajo kar po tri generacije družin hkrati. Vsaka od teh zase najde primerno vsebino. To je edinstvena dodana vrednost, ki je nima noben dogodek v Sloveniji.«
»Mnogo hrupa za nič je komedija, kjer ni čiste linije ali ljubezenskega para, temveč je vse ena velika zmešnjava. Veliko parov se zbližuje in spet oddaljuje, v resnici pa gre v predstavi za naš napor, da se prepoznamo, zbližamo in uredimo svoja čustva.«
»Gre za eksperimentalno igro, v kateri misli, občutki, dogodki in odnosi sobivajo na različnih ravneh zavesti. Igralec Tadej Pišek je kompleksno, poetično zgodbo o razpadu družinskih odnosov predstavil z redko videno lahkotnostjo, k čemur je prispevala koreografija Mojce Špik in Inana Du Swamija. Krik proti izključenosti in obsojanju drugačnih je odmeval še dolgo po koncu predstave.«
»Predstava O snegu in ljubezni je umetniško sobivanje poetične govorice tržaškega pisatelja Marka Sosiča, sodobnega plesa in glasbe. Predstava je kompleksna pripoved razgradnje družinskih odnosov, v katere se zajeda politična klima nestrpnosti, sovraštva in fašizma.«
»Kompleksna analiza sodobne družbe, ki odpira vpogled v aktualne, tudi boleče teme: predstava O snegu in ljubezni, nastala po poetičnem romanu, spregovori o razgradnji družinskih odnosov, v katere se zajeda politična klima nestrpnosti in fašizma. Roman zaznamuje sobivanje različnih ravni dogajanja, konkretnih dejanj, misli in spominov, ki obravnavajo odnose z različnih zornih kotov, in morda se prav zato uprizoritev giblje med monodramo, plesno predstavo in koncertom. Je intimna pripoved, krik posameznika, ki nemo opazuje, kako sovraštvo, strah, ignoranca, ki jih v svetu vzpodbujajo politični in gospodarski interesi, počasi razkraja najbolj intimno in varno okolje – družino.«
»S prepovedjo Mirdite so se Srbija in njene ustanove postavile na stran huliganov ter najgloblje etnonacionalistične teme. V Srbiji ni več mogoče organizirati razprave o spravi ali protesta proti poveličevanju vojnih zločincev. Črna luknja.«
»Skupaj s tremi povabljenimi izvajalci, prejemniki novih nagrad za preteklo delo in dosežke »MMS Legenda«, »MMS Avtor« ter »MMS Prihodnost« se nam obeta festival kakršnega si slovenska pop glasbena scena zasluži in potrebuje.«
»kako lep in bleščeč je ta naš festival in kako neverjetno, da letos praznuje 43 let! Občudujem ga od vedno in si štejem v čast, da bom tudi letos del njegove ustvarjalne ekipe. Zame ni poletja brez melodij in ni pravega začetka tople sezone brez čudovite publike v Avditoriju Portorož, na katero sem tako globoko navezana. Ko stopim na oder, je zame vsakič kot prvič: malo se mi zavrti, srce noro bije, imam suho grlo in potem, v trenutku, vse steče in se zgodi čarovnija. Naj tako ostane za vedno!«
»Glasba in petje sestavni del gledališča in gledaliških predstav. Tudi v ansamblu SLG Celje imamo kar nekaj odličnih pevk in pevcev, ki jih dobro dopolnjujejo še gostujoči igralke ter igralci. In sezono smo želeli zaključit malo drugače kot sicer.«
»Tako programske smernice, ki jih s komunikacijskima temama umetnost in kultura opredeljuje Slovenska turistična organizacija, kot tudi dobre izkušnje s tradicionalnimi prireditvami, ki jih bomo še nadgradili.«
»Potopitveno gledališče kot forma ponuja prehajanje v času in prostoru, pri čemer si gledalci skozi sekventno dramaturgijo sami izberejo prizore, ki jih želijo videti in s tem tudi zgodbe, ki jim sledijo.«
»Uresničujemo to svoje poslanstvo, da povezujemo ustvarjalce v regiji in širše ter izumljamo nova prizorišča v zapuščenih prostorih, se pravi, inovativno se lotevamo tega projekta: ne delujemo samo v galerijah, ampak na ulici, v zapuščenih prostorih, in s tem skušamo pač pritegniti svoje občinstvo«