»Kot je že na novinarski konferenci v Ljubljani povedala direktorica festivala Tanja Hladnik, so se pri oblikovanju letošnjega filmskega, strokovnega in družabnega programa na različne načine ozrli v preteklost. Tako so na festival pripeljali filme tistih avtorjev, ki so se na Kino Otoku že predstavili v preteklosti.«
»Pri izboru me je vodilo načelo izvedbene vrhunskosti predstav, njihov pomen za razvoj slovenskega gledališkega izraza in prostora, za promocijo novih avtorskih poetik, tudi za reprezentativnost in zaokroženost nekega enotnega slovenskega gledališkega prostora.«
»Igralski razpon Branka Šturbeja je širok, zajema vloge tako v klasičnem kot sodobnem repertoarju, enako suveren je v drami in komediji, v vsako vlogo, se zdi, vstopa z enako 'naivnostjo' in neposrednostjo, z domala otroškim čudenjem, počasi, a zanesljivo pa skozi njen razvoj – ob nesporni 'tehnični' virtuoznosti – pridobiva presunljivo miselno in emotivno globino.«
»Zelo smo zadovoljni, da so se ponovno odzvale tudi kulturne ustanove, ki delujejo v sklopu Kulturne četrti Židovska, in prispevale raznolik dodaten umetniški program, ki bo spremljal dogajanje na glavnem odru.«
»Od pripovedi ljudskega izročila in začetkov moderne grozljivke v literaturi in na filmu do sodobnih umetniških oblik predstavlja žanr grozljivke potencial za nagovor človeških in družbenih strahov.«
»Ars fest je festival kulture in umetnosti, povezovanja ljubiteljskega kulturnega udejstvovanja s profesionalnim, je festival čezmejnih vezi in zagona novih sodelovanj, je festival, ki širi obzorja tako sodelujočih kot publike.«
»Ars fest je dokaz, da se še da ustvarjati umetniške vsebine v našem okolju, čeprav to ni vedno opaženo tako, kot bi si želeli. Zato je včasih treba najprej odstreti ovire na poti, da korak steče in se pogled usmeri naprej. Želja po dajanju postane enostavno prevelika, da bi potrebovali trepljanje po ramenih. Vsakdo, ki se postavi na oder, je solist, vsaka črta je mojstrovina in nepogrešljiv del našega skupnega popotovanja.«
»Igralski razpon Branka Šturbeja je širok, zajema vloge tako v klasičnem kot sodobnem repertoarju, enako suveren je v drami in komediji, v vsako vlogo, se zdi, vstopa z enako 'naivnostjo' in neposrednostjo, z domala otroškim čudenjem, počasi, a zanesljivo pa skozi njen razvoj – ob nesporni 'tehnični' virtuoznosti – pridobiva presunljivo miselno in emotivno globino. Njegova igra vselej prihaja, kot je bilo nekoč zapisano, 'iz resničnega epicentra gledališča'.«
»Nenehno ustvarjanje, ki te povleče, je kot neke vrste droga. Potem so tu ljudje v teatru, ves čas si v stiku z literaturo, z zanimivimi ljudmi. Mislim, da je to glavni razlog. In ta neposreden stik z gledalci.«
»Eden od utemeljiteljev medijske arheologije bo s pogledom v zgodovino pokazal na aktualnost analognega računalništva, o pristnosti in trajnosti tega medija pa se bo nato pogovarjal še z avtorjem filma.«
»Zelo smo ponosni, da se nam iz leta v leto priključujejo novi organizatorji. Tako je program, ki ga oglašujemo pod krovno blagovno znamko Prešerno poletje, še bolj kakovosten, raznolik in odmeven.«
»V svojem animiranem prvencu sem želela poudariti plast ljudske pesmi, ki osvetljuje in daje pomen človeški izkušnji soočanja z mračnimi deli naše duše. Vsi se jih raje izogibamo in zanikamo njihov obstoj, a soočenje z njimi nam lahko prinese potrebni dušni mir in psihološko ravnovesje.«
»Svetovna premiera na filmskem festivalu v Krakovu ter teden pozneje projekcija v glavnem programu najstarejšega festivala animiranega filma Animafest v Zagrebu, je lepo priznanje za tankočuten in vizualno izredno bogat prvenec ustvarjalke, ki v drugih vlogah na področju animacije deluje že dobrih petnajst let. To je tudi priznanje za dobro povezovanje na področju animacije med Slovenijo in Hrvaško ter tudi znotraj širše regije, za kar gre velika pohvala Društvu slovenskega animiranega filma.«
»polnoletnost Svetlobne gverile ob dosedanjih uspehih zdi tudi dobra priložnost za vnovično opozarjanje na pereče razmere, v katere je potisnjena neodvisna kulturna produkcija«