»Odločna je bila, da bo v tem filmu. Zaljubili so se v Jonshel. V vse je vnesla toliko življenja. Jonshel je bila uporniška, bojevita, nabrita, razvajena. Vse je moralo biti po njenem. Rekla je, jaz bom dobila to vlogo.«
»Z globoko žalostjo prebivalcem Južne Avstralije sporočam, da je umrl ikonični in izjemni umetnik, ki je zaznamoval zgodovino avstralskega filma in predstavitev aboriginov na platnu.«
»Na odru, televiziji in velikem platnu je David sijal in odseval nekaj velikega ... 60.000-letno zgodovino avtohtonih prebivalcev te države.«
»Nikoli nisem čutil niti najmanjše naklonjenosti do vaše naravnanosti in nazadnjaškega razmišljanja, (čeprav) do zdaj nisem še nikoli spregovoril o preganjanju, zaradi katerega sem trpel.«
»Vprašanje žensk v filmu se po navadi nanaša na zastopanost v številkah, naj bo to prisotnost žensk na strani 'gate-keeperjev', ki izbirajo projekte za razvoj, produkcijo in v končni fazi za festivale in distribucijo, ali na drugi strani v številu filmov ustvarjalk, ki jih prej omenjeni odločevalci spustijo skozi svoje sito.«
»Kot režiserka se sprašujem, zakaj vsi zapisi o mojih filmih govorijo o meni kot o 'ženski režiserki', medtem ko režiserjem nihče ne reče, da so 'moški režiserji', ampak preprosto 'režiserji'.«
»Atmosfero med ljudmi, nekakšnega skupnega duha, skupno emocijo, ki nadgradi naše delo. Šele film pred dvorano gledalcev, ki se posvečeno in zbrano prepuščajo podobam, lahko nekaj premakne tudi v svetu, v katerem živimo.«
»Medtem ko so Jurija Norsteina imenovali za največjega mojstra tehnike multiplan kolažne animacije, menimo, da je seznamu treba dodati novo ime. Za predstavitev kompleksne zgodbe nas je analogna tehnika v filmu Steakhouse začarala in po našem mnenju odprla novo obdobje multiplan animacije.«