»Moram povedati, da vodenje priložnostnega orkestra res ni preprosto, saj nikoli ne veš, kaj te čaka in kako pripravljeni so glasbeniki, nekateri sploh prvič igrajo v orkestru. In tak orkester uglasiti v le enem tednu je res velik izziv.«
»Delamo tudi več kot osem ur na dan in v tem času otroci predelajo ogromno materiala. A bojazen, da ne bi zmogli, je popolnoma odveč, saj se je izkazalo, da imajo izredno sposobnost obdržati koncentracijo zelo dolgo, tako da smo res produktivni.«
»Poudarek je na etnoglasbi, preostalo so lutkovne predstave in poulično gledališče. Program je namenjen umetniškim sladokuscem, ki so pripravljeni priti v te odročne kraje in doživeti nekaj posebnega.«
»Želimo si, da bi ljudje prišli v Istro in prespali dva, tri dni ali pet, šest dni. Upamo pa, da bo največ obiskovalcev prišlo z džumbus busom, ki bo vozil iz Kopra in na katerem bo tudi živa glasba.«
»Mešanica, ki bi jo primerjal z dandanašnjim življenjem, še posebej z življenjem v ZDA oziroma še prav posebej z življenjem v New Yorku, kjer tudi sam živim kot eden izmed mnogih, ki smo tja prišli s Karibov.«
»Naj pazijo na svoj zvok in vsebino. Pevec je tisti, ki mora paziti na to. Ni dobro, da drugemu prepustiš odločitev, kakšen naj bo tvoj zvok ali katere pesmi bi moral peti. Dobro je biti izbirčen, hkrati pa moraš tudi koga povabiti k sodelovanju.«
»Ne pa vsega. Na neki način si simbolno operemo roke, najbrž tudi o naši nadaljnji usodi. Vemo, da ni vse pod našim nadzorom, človeška volja ni vsemogočna. Ne verjamemo, da si nekaj zamisliš in se to nato zgodi samo od sebe. Opažamo, kako veliko željo imamo, a želja ni zadosti.«
»Še danes se me radi spominjajo, bil sem edini učitelj, ki je na sklepni prireditvi na nogometni tekmi lahko igral za ekipo učencev in ne učiteljev. Imel sem naravni talent, da sem znal pritegniti pozornost mladih. Prek spolne vzgoje sem postal njihov zaupnik.«
»Branje knjig je temelj empatičnega človeka. Današnja družba je znana po svoji neenakosti, po svojih problemih, zatiskanju oči pred okoljsko problematiko, nekateri celo menijo, da Zemlja ni okrogla.«
»Ključ, ki ga iz filma sicer ne moremo tako preprosto razbrati, je, da sta Kubrick in Clarke želela narediti spravo med religioznim in ateističnim pogledom na evolucijo.«
»Kot je povedal na današnjem srečanju z novinarji, je koncert tokrat zasnoval z dolgoletnim glasbenim kolegom, kitaristom Zdenkom Cotičem - Cotom, ki po navedbah festivala med glasbenimi kolegi slovi kot slovenski Eric Clapton.«
»Ker sta beseda in človeški govor medija, za katera imamo razvito neverjetno visoko senzibilnost odtenkov sporočanja na vseh možnih ravneh, sem se kljub bogatim naravnim zvokom Kuronske sipine odločila glasbeno gradivo tkati pretežno iz človeškega govora; avtohtonih izjav, dokumentarne pripovedi, umetniških povzetkov in glasbenih interpretacij.«
»Biografski muzikal Rocketman je najverjetneje 'kriv' za 138-odstotni porast nakupov Eltonove glasbe v prvem tednu po premieri filma.«
»Že vnaprej se je zdelo, da je to tema, ki bo pritegnila veliko ljudi, od ljubiteljev vinilk, zanesenjakov nad glasbo in seveda vse, ki smo odraščali z Jugotonom. Za nas je bil to pojem ne le glasbe, ampak kulture in pogleda v zahodni svet. Zato tudi naslov Vzhodno od raja.«
»Sanje so se uresničile: že leta 1984 sva se sprehajala po Bogovićevi ulici v Zagrebu in si ponosno ogledovala ovitek najinega prvenca, hkrati prvega albuma skupine Dorian Gray. Najin svet je postal brezmejen! Ta občutek zadovoljstva in ponosa, sicer iz drugih, vendar podobnih razlogov, še danes deli z nama velik del jugotoncev.«
»Od 169 LP-plošč v obdobju od 1959 do 1969 jih je kar 127 po žanru pripadalo narodni glasbi, več kot polovica je bilo slovenskih narodno-zabavnih ansamblov.«
»Ljudje, ki ustvarjajo filme, so ljudje, ki jim ni uspelo početi nič drugega, ki jim je spodletelo kot mojstrom osvetljave, kot slikarjem, kot glasbenikom ... Oprimejo se filma, ker je v njem malček vsega. Film je industrija, ne pa umetnost.«