»Resnično pomemben je trenutek, ko slavimo umetniško osebnost iz prve generacije slikark, ki so se izšolale na ljubljanski Akademiji upodabljajočih umetnosti, danes ALUO, in so svoj celoten opus posvetile ilustraciji. S podelitvijo nagrade Riharda Jakopiča za življenjsko delo Ančki Gošnik Godec še dodatno poudarjamo njen zgled in nujo, da se kontinuiteta bogatenja ilustratorske s slikarsko prakso ne prekine.«
»Njeno videodelo Apartment 102, v katerem je spregovorila o nasilju nad ženskami na Balkanu, je bilo pred petimi leti razstavljeno v Moderni kot del zadnjega trienala sodobne umetnosti U3, prav tako pa njeno delo, ki se navezuje na vprašanje feminizma na Balkanu, uvrščeno v trenutno razstavo Vedno na voljo.«
»V resnici sem malo v letih in sem pričakovala, da se bo moja kariera počasi zaključila. Zato me je zelo presenetilo sporočilo urednika Charlesa Hivelya, da bi rad predstavil moja dela.«
»Alenka Sottler poseduje vse, kar iščemo v naših prispevkih (...). Ne glede na to, kateri slog odtisa Alenka uporablja, v vseh odsevata njena duša in srce, pa naj gre za miške z odtisom prstnih odtisov ali grozdje na trti do prekrivanja besedilno zasnovane podobe ali njenih izjemno originalnih črno-belih risb s tisočimi potezami, lepota je izjemna. Zelo smo veseli, da lahko delimo Alenkino delo s svojimi bralci in s svetom.«
»Sejem v Bologni je drugačen kot Frankfurt, ni orientiran dogodkovno, tudi sicer je v celoti namenjen samo strokovnemu občinstvu, se pravi mednarodnemu občinstvu s področja otroške knjige, fokus celotnega sejma pa je na ilustraciji. Temu moramo v pripravi našega programa slediti tudi mi.«
»Trenutno so še vedno v tistem stanju inventivnega kaosa, ko zbiraš ideje iz vseh preteklih let in razmišljaš, kako vse skupaj sestaviti v neko smiselno celoto. Nekatere stvari so začrtane povsem jasno in brez njih seveda nastopa na sejmu ne bo.«
»Strukturo predstavitve imamo narejeno že več let, nekoliko je odvisno tudi od tega, koliko bo finančnih sredstev, kako bo z razpoložljivostjo prostorov in tudi avtorjev. Vse stvari verjetno ne bodo mogoče, a neko osnovo imamo. Zagotovo bo omenjen tudi Ljubljanski manifest o poglobljenem branju. Izkoristiti moramo vidnost, ki jo je že pridobil z objavami, ne samo v Frankfurtu, ampak tudi v več svetovnih medijih, ter da ga je, poleg slovenskih, podpisalo več odmevnih avtorjev iz tujine.«
»Navdušeni nad celostno podobo verjamemo, da sodelovanje pomeni nadgradnjo siceršnjega pestrega programa, ki ga v zadnjem mesecu ponuja največja ljubljanska kulturna hiša. Z zaupanjem se zavezujemo k sodelovanju tudi v prihodnje.«