»Ta tvori pomemben del celote in ima več različnih obravnav pripovedovanja ter v odnosu do instalacije vključuje pretakanje subjektivnosti in poigravanje z dvojnostjo s pogostim menjavanjem pripovednih ravni in jezikovnih registrov.«
»Prek nje se umetnica nanaša na svoje telo, dotik, na druga telesa in njihove 'netelesnosti' ter tudi na prostor, kjer so gledalci, in na prostore, ki še pridejo.«
»Pozoren gledalec lahko opazi, da dlje ko si od središča razstave, svetlejše je in več je na ogled. Lahko bi celo rekli, da pripoved eksplodira, ponovno pa jo poskuša sestaviti Posrednik, ki drži propadajoči svet z vso svojo močjo.«
»Opazujemo lahko stiske rok, objeme, ruvanje, spotikanje, geste pomoči, utrujenost teles, presenečenje, korakanje, izzivanje, lovljenje ravnotežja in še mnogo več, kar lahko ponazori s človeškimi figurami brez obraznih mimik, a vendarle ritmično in usklajeno.«
»Pogosto pozabimo na takšne vsakodnevne prostore, ki pa igrajo veliko vlogo pri sodelovanju skupnosti in ljudi iz različnih kultur, prav tako pa predstavljajo priložnost za otroke, da se lahko srečajo, igrajo in si delijo svoje ideje.«
»Delo, ki ga je navdihnila Nenina pesem 99 Luftballons, protijedrska protestna pesem, reflektira distopične in destruktivne razpoke, ki se širijo v družbi.«
»Izvirno delo NINE je sestavljeno iz matrice 99 balonov, ki predstavljajo poglobljeno, a intimno predstavo. Medtem ko so baloni napihnjeni, obkrožajo obiskovalce, da ustvarijo intenzivno fizično, zvočno in vizualno izkušnjo.«
»Vzpostavlja temno polje, kjer zvok, svetloba in predmeti vdihujejo, izdihujejo in utripajo v prostoru, ki se nenehno krči in razteza ter tako ustvarja zelo intenziven, celo klavstrofobičen psiho-fizični in socialno-prostorski ambient.«
»Ta projekt je 100-odstotno projekt Christa in Jeanne-Claude. Zelo pomembno je, da upoštevamo vsak detajl iz njunih skic. Če bodo ljudje rekli, da je videti točno tako kot na slikah, nam je uspelo.«
»Načrte, kako bi to bilo videti, sta sicer napravila, vendar nikoli nista predlagala, da bi to dejansko udejanjili, ker sta bila prepričana, da ne bosta nikoli dobila potrebnih dovoljenj.«
»Ta projekt lahko danes izvedemo brez njega, ker sta že predvidela vsak njegov vizualni in umetniški vidik. Ta projekt je 100-odstotno projekt Christa in Jeanne-Claude. Njegova želja je bila, da se to uresniči po njegovi smrti. Pravkar udejanjamo njegovo vizijo.«