»Risbe zaradi svoje krhkosti ne morejo biti stalno na ogled, zato bo razstava edinstvena priložnost, da lahko od blizu vidimo tako širok spekter risb in dobimo vpogled v misli velikih italijanskih renesančnih umetnikov.«
»V pismu z datumom 3. november 1836 je umetnikov zadnji neposredni potomec Cosimo Buonarroti zapisal, da ponuja 'priloženi esej' svojega 'slavnega prednika Michelangela' siru Johnu Bowringu, bodočemu guvernerju Hongkonga, čigar podpis je viden na dnu lista papirja.«
»V povezavi z umetnikom Michelangelove veličine – tudi veličine kot risarja – je vsako novo odkritje vznemirljivo. In to je Michelangelova risba za eno največjih mojstrovin zahodne umetnosti.«
»Tik pred smrtjo je zažgal veliko svojih risb, skic in kartonov, da ne bi nihče videl, kako se je trudil in kako je preizkušal svojega genija, saj se je bal, da bi bil videti manj popoln.«
»Čeprav še ni bila nikoli reproducirana, se je Joannides spomnil, da jo je pred leti videl na črno-beli fotografiji v Knjižnici Witt v Inštitutu za umetnost Courtauld v Londonu. V spomin se mu je zasidrala kot zanimiva, zato mu je bilo zanimivo, da jo je 'lahko preučil v živo in z zadovoljstvom ugotovil, da je res Michelangelova.'«
»Pokaže nam, kako je Michelangelo hkrati počel dvoje: oziral se je k predhodnikom, v tem primeru Masacciu, obenem pa se z lastnim ustvarjanjem usmeril naprej k svojim revolucionarnim vidikom.«
»Že kot otroka me je fascinirala človekova sposobnost, da z roko, barvo, čopičem ali svinčnikom naredi nekakšna majhna čudesa, ki se imenujejo portret in podobno. Obseden sem bil z zgodovinsko dediščino velikih mojstrov.«
»Že kot otroka me je fascinirala človekova sposobnost, da z roko, barvo, čopičem ali svinčnikom naredi nekakšna majhna čudesa, ki se imenujejo portret in podobno. Obseden sem bil z zgodovinsko dediščino velikih mojstrov. Ves čas sem tekmoval, gledal sem Michelangela, Rembrandta in preverjal, ali je moje delo podobno njihovemu.«
»Rafaela, kot piše Vasari, 'pokopali z vsemi častmi, kar se za tako plemenitega duha gotovo spodobi, na zadnjo pot pa so ga pospremili vsi umetniki, med katerimi ni bilo moža, ki se mu zaradi bolečine ne bi orosilo oko'.«