»Specifika je v tem, predvsem v odprtosti kolorita, barvitosti, v odprtosti linije, se pravi ležernosti, ki jo nosi sredozemski način življenja. Skratka svetloba je tista, ki je ključna. Kako opredeliti svetlobo? Zelo težko.«
»Vleče me monokrono slikarstvo, preprosto, revno, minimalnih barv, ampak ta monokromija nastane, ne samo v dveh barvah, ampak spodaj so različne koloristične zasnove, ki jih potem prekriješ in sevajo skozi.«
»Zame je značilno, da zapisujem neke določene trenutke. Moje delo je neki dnevnik. Ni ne vem kam treba iti ali doživeti, da prenesem to v grafiko. Na primer motiv, ki sem ga uporabil, je bil čisto navaden predal, ki sem ga odprl v pisalni mizi z vsemi stvarmi noter, in to se mi je zdelo že zanimivo, da vse skupaj obdelam grafično.«
»Z vsemi svojimi spremljevalnimi dejavnostmi, z odpiranjem novih in novih vsakoletnih zadanih tem in likovnih problemov predstavlja ne samo veličastno manifestacijo likovne umetnosti nasploh, ampak postavlja tudi vprašanja, išče odgovore in predvsem širi vedenje o pomembnosti tako žlahtne kulturne in umetniške panoge, kot je likovnost na začetku 21. stoletja.«
»Njena skopa podoba tudi ni več priča prave stvari in izvirnika, temveč odslikava resnične pogoje svojega obstoja, 'upor in apropriacijo, konformizem ter izkoriščanje',«
»Čeprav se je navidezno zatekal v intimno in arhaično izraznost, pa je bilo njegovo umetniško delovanje tesno prepleteno z dogodki njegovega življenja, tako z osebnimi izkušnjami kot s kolektivno družbeno zgodovino.«
»Njegov ikonični položaj v lokalni kulturni zgodovini je pogojen prav s slogovno in motivno determiniranostjo, svetovnim nazorom in pomirjenostjo z lastnim položajem interpreta kraške in mediteranske kulturne krajine.«
»Letos so nas prijazno sprejeli v Mariboru, v največjem slovenskem razstavišču Kibla Portal, in v sodelovanju z njihovimi priznanimi kustosi, ki jim je prisluhnila celo tujina in jih cenijo daleč prek meja, smo tako uspeli postaviti največji Majski salon na splošno.«
»V tematski verigi, vezani na različna področja v likovni umetnosti, na razne zvrsti in na simboliko, kar si je sledilo in smo predstavljali skozi desetletje, smo letošnje vsebine zastavili bolj na široko, saj segajo od tradicije in tradicionalnih tehnik, do naravnih elementov pa vse tja do novomedijskih sodobnih likovnih poetik.«
»Pri tako raznovrstnem naboru likovnih del se je že ob pogledu na vsa prispela likovna dela, odvita in naključnostno razvrščena po razstavnem prostoru, kar sama porodila organizacijska metoda, in sicer glede na avtorjevo uporabo prevladujoče barve, ko ta koncept na nekaterih točkah ni vzdržal, pa razvrščanje po tematikah, oziroma po nekem najdenem skupnem imenovalcu.«
»Podjetništvo v kulturi, ki ga je v dveh knjigah utemeljil glavni urednik založbe Dušan Hedl, tako temelji na ustvarjanju nove vrednosti, kar je neprekosljiv potencial umetnosti, ki jo vpleta v ekonomiko kulture, v njeno organiziranje, promoviranje in distribuiranje v skladu s podjetniškimi principi.«
»Vendar to obdobje je bilo pomembno za dela, ki so nastajala po drugi svetovni vojni. Posebej pomembno je, ker so ravno takrat stopili iz svojih okvirjev.«
»Način našega ustvarjanja ni prikrivanje resnice, tudi ne prednašanje naturalističnih oblik gole realnosti, temveč je intenzivno poglabljanje realnosti same s tem, da poduhovljamo mrtvo snov in ji dajemo izraza nove mladostne moči in sile.«
»Štirinajst umetnikov, med katerimi je kar pet kiparjev, je zato ustanovilo društvo, s katerim so želeli mlade slovenske umetnike povezati v enotno usmerjeno organizacijo.«