»Morale so prečiti prenekatero oviro, da so vzpostavile svoj prostor pod soncem, pa ne le vzpostavile, ampak so ga dobesedno zavzele.«
»Pri svojem ustvarjalnem delu se navadno prepuščam odkrivanju novih načinov, brez vnaprejšnjih načrtov, spontano in raziskovalno. Kar torej druži izbrane slike za tokratno razstavo, je način slikarskega procesa.«
»Ne zgolj zaradi geografskega pomena, ki se navezuje na primestni okoliš in rastišča / domovanja motivnih izhodišč mojega slikarstva. Izpostaviti sem želela periferno kot tisto obrobno, a bistveno za delovanje vsakršnega organizma ali sistema, bodisi živčnega, družbenega ali umetniškega. Tudi novejša dela so plod istovrstne slikarske akcije, ki pogojuje nastajanje podobe v sliki, zato lahko naslov Periferija pripada tudi tej razstavi.«
»Prevajanje in predelava vtisa v drugem prostoru in časuMotivni vzvod so, kot pravi, prizori iz občasnih in v zadnjem času 'vsakdanjih s/prehajanj'. Pri tem ne gre toliko za transkripcijo prizorov v likovni jezik na način izkoriščanja učinkov iluzije in stremljenja po realistični upodobitvi, temveč gre bolj za prenos kot prevajanje in predelavo vtisa v drugem prostoru in času – likovna krajina se zgodi v drugi časovnosti znotraj ustvarjalnega procesa.«
»Kot prevajalec sodi med naše najpomembnejše, med tiste, ki si niso le požrtvovalno naložili posredniške in razlagalske naloge, temveč jim je bilo dano to nalogo opravljati z umetniškim čutom, s posluhom za slogovne razpone in odtenke izvirnih besedil, predvsem pa z neomajno jezikovno samozavestjo, z vero v izrazno moč slovenščine.«
»Umetnostni zgodovinar Tomaž Brejc ga je zaradi njegovega teoretskega znanja in razumevanja zgodovine umetnosti označil za 'varuha tradicije', ki je – četudi zlahka uporablja sodobno vizualno tehnologijo – vedno najprej slikar, ki se poglablja v slikarsko metafiziko.«
»S prodornim in brezkompromisnim slikarskim pristopom v obravnavi tematike ženskega akta vnesla v sodobno slovensko slikarstvo nekaj povsem novega, izvirnega, svežega, drugačnega in neprimerljivega s siceršnjim likovnim dogajanjem pri nas in v svetu.«
»Njen bogati ilustratorski in slikarski opus pomeni pomemben prispevek k slovenski vizualni umetnosti in zasluži našo vsestransko pozornost ter spoštovanje in primerno ovrednotenje njenega neprecenljivega dela.«
»Jurij trpi lakoto, pomanjkanje, a ohranja zanos in navdušenje, Ivan si priskrbi materialne dobrine pa morda ustvarjanje sproži drugačno, ljubezensko, bivanjsko trpljenje. Odgovora na vprašanje ni, jasno pa je, da ljudje iz enega kraja nosijo s seboj v svet pripadnost in tisto prvobitno željo biti del širše družine tega kraja.«
»S tem želimo v galeriji omogočiti presečišče sodobne likovne produkcije z dodano vrednostjo, kjer se bo dejavno, inovativno in strokovno predstavljala in trgovala umetnost.«
»Razstavni prostor obeh nadstropij je zasnovan kot zaporedje med seboj povezanih oddelkov, kar omogoča premeščanje in sestavljanje razstavljenih predmetov, umetniških disciplin in usmeritev.«
»Moramo v okviru popolne prevlade javnih kulturnih ustanov, ki se financirajo iz proračunskih sredstev, v tako velikopoteznem projektu, kakršen je v galeriji Bažato, nehote videti svojevrstno kritiko institucij.«
»V sodobni nacionalni likovni umetnosti so redke ustvarjalke, katerih ustvarjalni opus je v vsebinskem in tehnološkem smislu tako raznovrsten in večplasten, kot je od Mire Ličen.«
»Njena slikarska avtopoetika – ne glede na vsebinsko opredelitev – je prepoznavna po vehementno barvitem in izpovedno ekspresivno občutenem izrazu, ki je vedno blizu abstraktnega, čeprav daje slutiti figuralno izhodišče, motivno vezano na genius loci bivanjskega ambienta ali na določljivo duhovno in versko tradicijo evropskega prostora.«
»Na ta dogodek smo še posebej ponosni, zato ker Slovenija prav v tem času praznuje 30. obletnico samostojnosti, hkrati pa že drugič predseduje Svetu EU-ja – družini svobodnih demokratičnih držav.«
»Ne, koncept ni enak. Tudi katalog ni enak, kot je bilo predvideno na začetku. Ravno v tem je bila poanta in v javnosti se rado razume narobe, tudi ker je oportuno, da se naredi iz nedogodka dogodek, je prišlo do tega neljubega dogodka.«
»gibljivo, migetajočo likovno shemo, ki z amorfnimi ali antropomorfnimi posebnostmi ustvarja raznolika živahno gibljiva razmerja med barvito celovitostjo površin oziroma struktur ter detajli, razporejenimi znotraj prosojne materije«