»Delo je pogumno, humorno in kritično hkrati. Nekoliko tvegana odločitev avtorice, da kot samostojno delo predstavi posnetek komuniciranja skupine sodelujočih žvižgačev na daljavo, je bila poplačana in nagrajena.«
»Dva tisoč let se piše biografija Marije, Kristusove matere; naslikana in zapisana je neštetokrat, a vsaka pokrajina njene zgodbe ima isti motiv: motiv ženske, ki je izgubila sina. Samota ob izgubi je neskončna, zgodovina izgube je nepojasnjena, njeno potovanje je potovanje po robu, kjer se vsaka misel spremeni v ostrino noža, rana pa se nikoli ne zaceli.«
»Edward Clug kljubuje aktualni pandemiji in dokazuje, da danes ni v krizi kultura, temveč odnos države in družbe do kulture, kar moramo spremeniti.«
»Nagrado bi radi posvetili nomadski skupnosti, ki nas je velikodušno sprejela medse. Z nami so delili svoje sanje, težave in svoj izazit občutek ponosa.«
»David, tvoj film je mojstrovina. Vsi tvoji filmi so. Nisi samo mojster obrti, ustvaril si tudi nekaj najbolj niansiranih in humanističnih vlog, kar sem jih kdaj videla, Tvoja predanost je navdihujoča in ni ti para.«
»Z odlično fotografijo film naslika zelo ganljiv portret deklice, ki jo z vso občutljivostjo kamere opazuje v otroških igrah, ki se jih igra, in med plesnimi tečaji, obenem pa daje besedo njeni mami, ki počasi razkriva vsakodnevno resničnost, ki je povezana s tem, ali ima njen otrok pravico biti srečen ali ne.«
»Odziv je bil sprva precej previden, a ko so tako učitelji kot javnost videli, da gre za projekt, katerega cilj je izključno poudarjati dobre zgodbe in opozarjati na odlične učitelje in učiteljice, ki jih imamo v Sloveniji, se je zaupanje v projekt vse bolj krepilo.«
»Predvsem za en del populacije gre, ki si – zdaj bom bolj v šali, bolj sproščeno govoril – želi sanirati narastke, tudi o tem razmišljamo in verjamem, da bomo v nekaj dneh poskrbeli za to, da to ne bo več delo na domu.«