»V kolektivu z zadovoljstvom ugotavljamo, da nam je v vseh teh letih dogodek uspelo pripeljati do točke, ko lahko galo ZIZ označimo za kulturni dogodek z dodano vrednostjo, tudi v za performativno umetnost neugodnih razmerah.«
»Mariborska alternativna gledališka scena se razvija iz leta v leto in je vedno bolj pestra, zato želimo, da se po svoji poti, skupaj s kolektivom ZIZ, razvija še naprej.«
»Kar je v njenem delu pomembno, je dialoškost, s katero svojo besedo odpira navzven, v poslušanju, sprejemanju in predstavljanju drugega, drugačnega.«
»Agni ni mogoče uvrstiti v kategorijo ljubezenskih romanov, čeprav je ljubezen pravzaprav njeno osišče, težko bi ji rekli srhljivka, a vendar deluje srhljivo, prav tako pa to ni klasičen psihološki roman, četudi ga v samem temelju zanima prav psihologija človeka – zlasti področje strasti in gonov.«
»Da bi se pripoved tem čim bolj približala, 'mora vsaj na videz precej daleč, pogled mora docela potujiti, ga, denimo, filtrirati skozi oko kamere, stopiti v sanje ali pa dati priložnost živalim, da spregovorijo same. Kajti šele s takšnim odmikom je mogoče priti zares blizu tistemu delu človeka, ki je v sodobnem racionalnem svetu pogosto zatajevan, tudi tabuiziran – v njegovi živalski naravi.'«
»Skoraj bukolična zasnova s kunci v kletkah, a tudi puško na steni, je odličen teren za pomenljiv in grozljiv kontrast, ki ga v zgodbo vnese surova demonična strast: večna človeška tematika, ki lokalno umeščeno pripoved spremeni v univerzalno, docela našo zgodbo.«
»Izpisan z literarno veščino, široko razgledanostjo po kulturni krajini in tankim posluhom za arhetipsko, 'roman' neizprosno zavrta naravnost v živec civilizacije. Agni zaboli, vendar tudi katarzično sooči in očisti.«
»Ko sem naredil poskusne fotografije in jih kazal Stefanu, se mu je zdelo, da bi bilo najbolje zadržati te prizore, čeprav ima raje razkadrirane filme, akcijske prizore. Ko sem začel komplicirati, mi je ves čas govoril: 'Za to, kar ti potrebuješ za ta film, so ti dolgi nepremični kadri čisto v redu.'«
»Odslikava intimen boj posameznika, vpetega v razredni boj družbe, ki bi ga že morali preseči, vendar se skozi film soočimo s kruto realnostjo, da smo še vedno v istem brezizhodnem položaju«
»Prevajalka je s prevodom dokazala, da izvrstno pozna ta prostor v različnih časovnih obdobjih, ki se skozi pripoved zvrstijo, pa tudi različne kulturne, družbene in politične svetove.«
»Nagrada je prišla nekoliko nepričakovano, saj nisem na Norra Tornen nikoli gledal kot na stolpnici. Razlikujeta se od običajne ideje o nebotičnikih. Nista monumentalna, ampak domačna, njuna estetika je neformalna in se zanašata na ponavljanje zgolj zato, da ustvarita raznolikost.«
»Norra Tornen osvežujoč vhod v mesto in spominja na strukturistične modele brutalizma iz 60. let, kot je Habitat z Expa67 v Montrealu, pri čemer jih spretno preoblikuje in bogati mesto z novo urbano dominanto – s stanovanji za vse.«
»V slikanici Petra Svetine je več kot 40 zelo kratkih pripovednih besedil, ki bi jih lahko označili tudi kot pesmi v prozi, saj je avtor posebno pozornost namenil njihovi pomenski zgoščenosti, ritmu in zvenu besed.«