»Svetovno znana in še nadvse priljubljena Mozartova opera Čarobna piščal današnjemu občinstvu ponuja več kot le pravljice, občudovanja vredno lahkotnost visokih koloratur in dunajsko razsvetljensko komedijo.«
»Režiser delo prepleta med klenim meščanskim gledališčem, idejo nove ureditve sveta in igro filozofskih misterijev, obenem pa ne izpusti njenega humornega vidika.«
»Preprosto povedano: gre za mesto, ki ga oblega sovražnik. Mesto čuva legenda o samorogu. Vendar se sovražnik in napadalec mesta, zunanji sovražnik, v operi nikoli ne pojavi. O njem se govori, vendar ga ni, ne nastopi. Kot da ni pomemben. Kot da so si ga izmislili.«
»Danes so razmere take, da je Verdijev Trubadur zanimiv sam po sebi, ker se nam lahko zgodi vojna, lahko se zgodi marsikaj, česar pred 20 leti nismo pričakovali. Jasno je, da je ista vloga po toliko letih na svetlo dana z drugimi parametri.«
»Ta ima namreč navidezno avtoriteto za ocenjevanje in opredeljevanje prvega, saj ima podporo v avtoriteti izobrazbe in v zgodovini neravnovesja moči, kot posledice politike in ekonomije.«
»Baba razpira temo o tej epistemični premoči zahodnega opazovalca nad balkansko 'edinstveno nasilno in s častjo obsedeno' kulturo, ki jo mediji, antropološki viri, potopisni dnevniki in popularna kultura pogosto senzacionalizirajo, ter ponuja kritiko načinov upodabljanja Balkana, ki se pogosto zdijo le še en primer ponotranjenega kolonializma.«
»Vsake predstave se lotevam z najglobljim spoštovanjem in hvaležna sem, da jo lahko danes ponovno interpretiram ob najožji podpori celotnega ansambla, orkestra, zbora, kolegov solistov in dirigenta.«