»Včasih je samo slutnja. Brez zunanjih znakov, indicev, namigov, dokazov, vzrokov, razlogov ali pojasnil, vseeno je nekaj oprijemljivega. Nekaj nejasnega, a hkrati izrazitega.«
»Vendar, kot dodajajo, Vibracija posamezne strune ni interpretacija Lemovega literarnega dela, temveč 'z utrinki, drobci pomenov in ključnimi topikami oblikovana predstava, ki impulze romana prevaja v gibalno-scenskem okviru – skozi jezik telesa'.«
»Z Žrtvovanjem se je koreografinja Dada Masilo lotila raziskovanja minimalizma in prvinskosti plesa južnoafriškega ljudstva Tsvana skozi prizmo Pomladnega obredja Igorja Stravinskega.«
»Dogodek Rdeči oktober nam torej omogoči, da vstopimo v drobovino želečega stroja. Vsi se nenehno sklapljamo v želeče stroje – z ljudmi, neljudmi, predmeti, boti, kodami, občutki. Morda bo ponovno ravno oktober tisti revolucionarni mesec, ko se bo vse – poklopilo (ujelo).«
»upodabljajo mogočnost in krhkost slehernega posameznika ter skupnosti; njihovo delo temelji na hibridnih pristopih povezovanja odrskih disciplin in viziji pluralne umetniške skupnosti, kjer različni izrazni jeziki ne predstavljajo ovire, temveč ponujajo plodna tla za nove ustvarjalne fascinacije«
»Dejstvo, da je umetniški opus Male Kline nerazumno obsežen in kvalitativno eden najbogatejših med umetnicami in umetniki njene generacije, filozofinji z izjemnim konceptualnim aparatom zagotavlja izkušnjo in analitični uvid presežne stopnje in nenazadnje kompleksno miselno jasnost.«
»V zadnjem obdobju odločilna in vplivna snovalka produkcijskega sistema in kuratorskih vsebin festivala Mesto žensk ter aktivna zagovornica vključevalnih programskih in kulturnih politik, ki zagotavljajo zasluženo vidnost umetnicam, kulturnih delavkam in ustvarjalkam, z njimi pa posredno vsem nevidnim in izključenim družbenim skupinam.«
»Preteklost in sedanjost, spopad med notranjim svetom domišljije in realnostjo zunanjega sveta. Kako deklica razlaga svet okoli sebe skozi poosebljena bitja, predmete in izmišljena bitja? Kaj ta bitja postanejo z leti, kako postanejo del odrasle identitete? Gibanje izvajalke, njena prisotnost, stari domači videoposnetki in glasba gradijo svet, v katerem postanejo vidne različne plasti preteklosti in sedanjosti, imaginarni svet in resničnost zunanjega sveta.«
»Ples je proslavljanje, ples je govorica. Govorica onstran besede. Lasten je vsem ljudem po svetu v celotni zgodovini, kjer je od posnemanja bojnih in živalskih plesov prešlo v obliko ritualov, uporabljenih v obredne namene kot posvečeno dejanje, kot del verskega obreda in oblike komunikacije, kjer sta umetnik in njegova umetnina neločljivo povezana v eno.«
»Prek plesa lahko vstopamo v druga stanja zavesti, omogoča pa tudi to, da telo postane glasbeni instrument. Vse od prazgodovine, od časa antične Grčije in njenih misterijev, Afrike, do sibirskega ali ameriškega šamanizma in vse do najbolj sodobnih plesov našega časa, povsod človek s plesom izraža isto potrebo po osvoboditvi, po izražanju radosti in slavljenju življenja.«
»Ko sem kot plesalka stala sama med množico borcev, zavedajoč se, da bom zmogla s svojim plesnim darom in šibkim telesom izpovedati, kar nas je družilo, da bom zmogla obvladati tudi neizmeren naravni prostor, sem čutila v nogah moč, ko sem teptala trda zemeljska tla.«