»Še vedno moram biti v razredu, ker je en tak pogovor z dijakom oziroma ko gledaš, kako razmišlja, ni samo ta miselni proces, ampak je tudi ta čustveni, ki ga imajo zadaj, torej mi gledamo v obraz in prepoznavamo.«
»Ne omejevati, hkrati pa usmerjati, da se bodo lahko kolegi počutili v nekem varnem okolju, kjer bodo na eni strani obvladali in tehniko, tehnologijo, na drugi strani pa potem tudi didaktiko poučevanja.«
»Torej, mi ga moramo najprej opolnomočiti dejansko, da bo razumel, kaj se sploh dogaja, kako mora to kritično presojati in potem komaj to uporabiti.«
»Udeleženci se naučijo inovativnih načinov poučevanja, tako v razredu kot v kliničnem okolju, z metodami učenja veščin, dvema virtualnima delavnicama v živo, moduli spletnega učenja, individualnimi in skupinskimi projekti, ter zaključnim projektom.«
»Prepričan sem, da romskega jezika kot jezika samega po sebi ne smemo obravnavati nič drugače kot drugih jezikov, bi pa pričakoval tudi večji napor same romske skupnosti, da ta jezik doma govori.«
»Ob nedavnem dnevu reformacije, ko so se Slovenci postavili na jezikovni zemljevid, bi po Baluhu potrebovali nekaj Trubarjev tudi pri Romih, da bi z intelektom in naporom celotne skupnosti prodrli v družbo s poznavanjem tega jezika.«
»Te stereotipe želimo skozi šolski sistem odpraviti, kar je težko, toda če je vsem drugim manjšinam omogočeno, da se učijo maternega jezika, mislim, da bi morali to omogočiti tudi Romom.«