»Zbiral je, kupoval je na dražbah, na razprodajah. Kupoval je dela impresionistov, ne le bratovih, ampak je (prek njega) spoznal novo generacijo impresionistov. Sisley, Pissaro, Renoir so si bili namreč s Claudom Monetom zelo blizu. Skupaj so slikali.«
»Pomislili bi nemara, da je Monet uspeh dosegel sam, ampak v resnici se je zanašal na mrežo zbiralcev, podpornikov, trgovcev. Kot kaže, je bil Léon v tem ključni člen in nekako spregledan, s to razstavo pa na novo odkrit.«
»Pozoren gledalec lahko opazi, da dlje ko si od središča razstave, svetlejše je in več je na ogled. Lahko bi celo rekli, da pripoved eksplodira, ponovno pa jo poskuša sestaviti Posrednik, ki drži propadajoči svet z vso svojo močjo.«
»Opazujemo lahko stiske rok, objeme, ruvanje, spotikanje, geste pomoči, utrujenost teles, presenečenje, korakanje, izzivanje, lovljenje ravnotežja in še mnogo več, kar lahko ponazori s človeškimi figurami brez obraznih mimik, a vendarle ritmično in usklajeno.«
»Menda je potrebno sedem zaporednih let, da dogodek postane tradicionalen, in čeprav razstava aktualnega razpisa še ne šteje toliko pravljičnih, ima glede na številčnost, predvsem pa kakovost prijavljenih del, velik potencial, da postane ne samo nepogrešljiva stalnica, ampak tudi merilo odličnosti – tako v produkciji kot v razstavljanju umetniških del.«
»kot neustavljiv popotnik na ladji širnega sveta in lastnega intimnega občutja, ki za seboj – namesto drobtin, ki naj omogočijo pot nazaj – pušča množice porisanih in poslikanih papirčkov.«
»Njegove ilustracije ponekod predstavljajo konkretne predmete, figure in pokrajine, lahko pa delujejo tudi kot abstraktne prispodobe, ki odsevajo lirično vsebino.«
»Še vedno 'vse preveč stvari za eno sliko'. Ko jih gledam naložene, se sprašujem, kako bodo na koncu te slike bivale skupaj, ker prej ni prostora, da bi jih preverjal. Pa si rečem, to ni več moja težava, moje delo je opravljeno, naj se zmenijo same.«
»Pomemben del tega je dialektika med nastajanjem – materializacijo in izginjanjem – dematerializacijo predmeta ali prizora, in ne toliko njegova končna, statična uprizoritev. Skratka: proces abstrahiranja snovnosti in njegova hrbtna plat, tj. proces formalizacije in konkretizacije.«
»Ne gre torej le za čas, ko sliko delam, ampak je veliko več tistega časa, ko sliko gledam in iščem rešitve. Pogosto sliko obračam na glavo, na tla, hodim okoli nje. Si jo tudi fotografiram in gledam doma, v zadnjem času pa iščem mogoče rešitve na tablici, kar me zelo zabava.«
»Njeni provokativni hibridi človeških oblik, križanih s pajki, krastačami in rastlinskimi elementi, opustošeni in napačno oblikovani, so prepojeni z globoko fascinacijo nad mitologijo in eksistencialno filozofijo.«
»Občutljive risbe v tehniki chiaroscuro kritične moralne satire, portreti ali obsežne krajine: skoraj nobeno drugo obdobje evropske zgodovine ni bilo priča tako osupljivi raznolikosti v risarski umetnosti kot Nizozemska v 16. stoletju.«
»Naj bo v risbah za okna mogočnih katedral in zasebnih rezidenc ali v skicah za dragocene razkošne predmete, slike in grafike, je risanje našlo široko paleto uporabe. Hkrati so se dela na papirju začela obravnavati tudi kot sredstvo avtonomnega umetniškega izražanja, med premožnimi elitami pa so bila deležna na novo odkrite pozornosti kot dragoceni zbirateljski predmeti.«
»Kolaži lebdečih žensk v fiktivnih okoljih urbane narave in abstrahiranih prizorov za jedilno mizo so posledica dolgotrajne zamejenosti na zgolj prostor kuhinje, rutino doma in domačih opravil, obenem pa osebna refleksija o vlogi ženske kot gospodinje in primarne skrbnice otrok.«