»V vseh teh in mnogih drugih mogočih branjih Božanske komedije so (študenti) prepoznali misli in sporočila, ki presegajo stoletja in zaradi katerih verjamemo, da Dante, tudi po 700 letih, ostaja naš sodobnik.«
»Slavo je doživel že v 50. letih preteklega stoletja z opusom beneških vedut in dalmatinskih krajin, a med najpomembnejše evropske slikarje se je vpisal z opusom Nismo poslednji, pretresljivo interpretacijo zločinov v nacističnih taboriščih.«
»To bo tudi priložnost, da spregovorimo o mariborskem likovnem življenju v tridesetih letih prejšnjega stoletja, o vrhuncu, ki so ga spodbudili vizionarsko vodstvo mesta, uspešni gospodarstveniki in nacionalno zavedni podporniki umetnosti.«
»Zagreb je imel čudovito gledališče in v njem številne Slovence, igralce in pevce ... in to je bil pokazatelj, da ste doma, med svojimi, z lahkoto smo se znašli, hitro se naučili jezika, do nas ni bilo predsodkov, ravno nasprotno ... bili smo lepo sprejeti. ʻVredni Slovenciʼ − tako so rekli.«
»Projekti, izbrani za predstavitev, predvidevajo temno prihodnost, postindustrijsko distopijo, kjer življenje vztraja le še v tesno nadzorovanem umetnem okolju, napolnjenem s pohištvom, ki smo si ga sami naredili iz reciklirane plastike, lesa invazivnih rastlinskih vrst in nabranih odpadnih kovin, preživeli pa gojimo svojo hrano.«
»Kokošnjak za samooskrbo, 'pladenj' za kurjenje ognja, opletene steklenice za nošenje vode ali betonsko pohištvo za vrt ‒ ti izdelki so ne samo ekološki in funkcionalni, ampak tudi družbeno in ekonomsko potrebni za preživetje v prihodnosti.«
»Zato ni naključna odprtost, s katero smo v njihovih projektih soočeni, saj šele potisnjeni čez rob pričakovanega in v manku vnaprej pripravljenih branj lahko pridemo do novih pogledov na svet. In v tem je vsa umetnost.«
»Snov črpa iz svojega okolja in svoje osebne zgodovine, sleherno dogajanje v svojem notranjem svetu v ciklu impulzivnih umetniških intervencij prevede v vizualni svet, pri čemer ostaja zvesta svojemu čutnemu in intenzivnemu likovnemu jeziku ter surovi, (zgolj na videz) nerafinirani in divji estetiki.«
»Želja po širitvi v prostor je nedvoumno nakazana z instalacijami, ki poskušajo vsaj deloma zanikati dekorativnost in dvodimenzionalno naravo kolažev in slik, sicer pa tudi ti niso izrazito ploskoviti, saj s plastenjem in nalaganjem materialov doseže večdimenzionalen efekt.«
»Zmeraj najdenemu - bodisi v družinskem arhivu bodisi na njenih potovanjih (kamni, tekstili) - recikliranemu materialu se podreja, uporabi ga takšnega, kot ga najde, z nič ali zelo malo posegi ga brez olepševanj sestavlja v novo celoto.«
»Imajo podobo sintetičnih podaljškov, protez ali ponaredkov, ki posnemajo človeško obliko, denimo s simuliranjem dramatizma lasnih vlaken (njihovega intenzivnega leska) ali upogibanja in pregibanja okončin (njihovih krivin).«
»Ana Mrovlje s tem opozarjajo na pretečo odsotnost tega, kar posnemajo, in na dogodek, ki je že minil in za katerim so ostale zgolj sintetične sledi, odporne proti minevanju časa. Razstava je statična in singularna, a polna potencialnosti, ki prežemajo prostor s sovpadajočimi fikcijami.«