»Dunajska razstava bo poleg njegovih slik kultnih 'bazenov' prikazala tudi Hockneyjevo natančno raziskovanje pokrajin, portretov in aktov, ki se venomer prepletajo z njegovo biografijo in identiteto.«
»Slednje pred tebe ne postavi samo teoretičnih, temveč tudi praktične izzive – kako v postavitev vključiti prostor, kako izkoristiti tehnične danosti, pa vse do majhnih zapletov, na primer kako elegantno zakriti vtičnico.«
»Želimo tudi širši javnosti predstaviti ustvarjalnost slepih in slabovidnih ter spodbujati empatijo videčih do slepih in slabovidnih sodržavljanov.«
»Tokratni Eričev cikel podob hudomušno izrisuje in odseva različne 'odštekane' glasbenike sveta, ki igrajo na svoje nora glasbila, in seveda tudi obratno.«
»Lotil je monumentalne trenutke pripovedi, s suvereno likovno govorico to njihovo veličino še poudaril, obenem pa ostal senzibilen pri tistih likovnih elementih, ki gradijo značaje junakov in oseb.«
»Trideset mesecev raziskav prinaša številne rezultate, med vidnejšimi bo razstava, narejena v tehnologiji navidezne resničnosti, ki bo na ogled v Narodnem muzeju Slovenije in v večjih muzejih v Podonavju.«
»Razstava spodbuja razmislek o mizi kot predmetu, ki nas spremlja od otroštva do smrti, ki se ga dnevno neštetokrat dotaknemo in ima v našem življenju poleg uporabnega tudi številne druge pomene.«
»Polagoma dobivajo mize našega življenja nove odtenke, pomene, podobe in člane. Nekatere z lahkoto zavržemo, druge ostanejo vse življenje del nas in z njih polzijo številni spomini.«
»Četrto življenje Galeba bo muzejsko. Tako ga po burni preteklosti čaka miren privez v reškem pristanišču, kjer ga bodo lahko obiskali številni gostje.«
»Krepitvi kohezije obeh narodov, medsebojnega spoštovanja in zbledela spomina na skupno preteklost.«
»Spominjajo na zajete podobe vode in forme, ki jih lahko najdemo v naravi. Organske oblike so mehke, pretočne in valujoče. Kljub svoji mehkobi na vsake toliko iz grafičnih listov zazeva praznina, ki nas opominja na minljivost.«
»Beseda v nekaterih vzhodnih kulturah pomeni neposnemljivo rjo, čar starosti oziroma patino časa. Saba kot element lepote v japonski kulturi uteleša vez med umetnostjo in naravo. Je preperel kamen, razcefranost, ki priča o mnogih rokah, ki so se dotikale slike na njenem robu. Je očarljiva spremljevalka, ki je ni mogoče posnemati in jo s seboj prinese čas.«