»Narave ne posnema dobesedno, temveč svoje 'krošnje' sproščeno in intuitivno zgošča in razpušča v fino občutenem ritmu.«
»Če pomislite na ogromen kulturno-zgodovinski pomen Irana, bi moralo res že zdavnaj priti do te razstave. Kot v mnogih državah v regiji, naše današnje dojemanje določajo politična vprašanja in sodobne skrbi. Za Iran to še posebej velja od islamske revolucije leta 1979, ki je formativni dogodek v našem kolektivnem spominu.«
»Ta razstava samostojno – vendar brez izgubljanja sedanjosti izpred oči – prikazati dolgoletno nacionalno kulturo, ki je tudi za nas izjemnega pomena. Dejansko je morda ena najpomembnejših kultur kjer koli na svetu.«
»Reproducirali smo stene, na katere je Banksy slikal, opeke, beton, umazanijo na cestah, onesnaženje.«
»Banksy nikoli neposredno ne dovoljuje razstav, ki jih ne organizira sam, to je pravilo, a jih tudi ne prepoveduje. Ne ustavlja nas. To nam omogoča, da – morda malce predrzno – verjamemo, da je naše delo cenjeno. Banksyju pa omogoča, da svoje sporočilo še razširi.«
»Prodaja umetniških predmetov na spletu že dolgo ni nič posebnega, je pa sedaj vsaj delna rešitev, ki širši družbi trenutno ponuja številne priložnosti za predstavitev in prodajo likovno vizualnih umetnin.«
»Gledati moramo tudi z drugačnimi očmi, v preteklosti so hrano kot vrednoto družinski člani ali posamezniki izkazovali tudi s tem, da so se ali pri vsakem obroku, zagotovo pa pri glavnem, z molitvijo zahvalili Bogu za pridelano hrano, ki so jo imeli na mizi.«
»Takšnih robotov je res veliko, kar pa smo mi drugačnega naredili, je, da smo ji dali mehkejše vsebine, da smo ji zgradili identiteto in značaj ter ji dali tudi ime, žensko ime. Da niso vsi roboti fantje, je naša dekle, je Eva.«
»Vsi inženirji so šli skozi predmete umetne inteligence tja od konca 80. let prejšnjega stoletja naprej, druge države tega nimajo. V Sloveniji imamo tudi deset zelo močnih laboratorijev, kar je glede na velikost države veliko, tam, kjer šepamo, je industrija.«
»Vsakič, ko odprete Facebook ali Twitter, je to umetna inteligenca, vsakič, ko se prijavite na telefon, ta pa vam prepozna obraz, je to umetna inteligenca, vsakič, ko odprete spletno stran in se vam zraven prikaže reklama – ta ni tam naključno, nekdo jo pošilja prav vam.«
»Glede umetne inteligence se pojavlja tudi veliko strahu, saj najprej pomislimo na znanstvenofantastične filme, a kljub temu jo uporabljamo v našem vsakdanjem življenju. Pomislite samo na medicino, na aplikacije za navigacijo v prometu. Povsod je. Za nas zakonodajalce pa je pomembno, da razumemo, kaj želimo početi z umetno inteligenco in kako naj državljani Evropske unije z njo živimo. Ključno je, da sprejmemo zakonodajo, ki bo imela v središču človeka in ne algoritem.«
»Ta umetniška dela se ukvarjajo z najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, umetniki pa prek njih nakazujejo, v kaj vse bi se naša prihodnost lahko razvila, zato je bolje, da se na to bodisi pripravimo bodisi preprečimo, da se to ne zgodi. Velik poudarek je na idejah in te ideje naj ne bi spodbujale samo gospodarstva, temveč ves realni sektor, tudi družbene inovacije, da ozavestijo današnji čas in nanj primerno odgovorijo.«