»Želja po širitvi v prostor je nedvoumno nakazana z instalacijami, ki poskušajo vsaj deloma zanikati dekorativnost in dvodimenzionalno naravo kolažev in slik, sicer pa tudi ti niso izrazito ploskoviti, saj s plastenjem in nalaganjem materialov doseže večdimenzionalen efekt.«
»Zmeraj najdenemu - bodisi v družinskem arhivu bodisi na njenih potovanjih (kamni, tekstili) - recikliranemu materialu se podreja, uporabi ga takšnega, kot ga najde, z nič ali zelo malo posegi ga brez olepševanj sestavlja v novo celoto.«
»Imajo podobo sintetičnih podaljškov, protez ali ponaredkov, ki posnemajo človeško obliko, denimo s simuliranjem dramatizma lasnih vlaken (njihovega intenzivnega leska) ali upogibanja in pregibanja okončin (njihovih krivin).«
»Ana Mrovlje s tem opozarjajo na pretečo odsotnost tega, kar posnemajo, in na dogodek, ki je že minil in za katerim so ostale zgolj sintetične sledi, odporne proti minevanju časa. Razstava je statična in singularna, a polna potencialnosti, ki prežemajo prostor s sovpadajočimi fikcijami.«
»Vmesni prostor in njegovo spremenljivo materializacijo, ki se pojavlja znotraj procesov sprememb iz vsakodnevnega življenja.«
»Delo odlikuje zanimiva konceptualna naravnanost, v kateri združi banalni ready made s podobo morja, s sladko vsebino vred, v repetitivno podobo.«
»Še posebej nas veseli to, da na letošnji Castri sodeluje več kot dve tretjini novih akvarelistov z vsega sveta.«
»Ob spopadanju s podnebno krizo smo soočeni z nujo, da obravnavamo rastline v skladu z njihovim pomenom in se resno potrudimo, da bi poleg človeške identitete razumeli tudi problematiko krhkega rastlinskega obstoja.«
»Razstavni prostor je razdeljen v več manjših postaj, v katerih obiskovalec lahko na svoji koži doživi gledališko transformacijo oziroma s svojim sodelovanjem vpliva na način percepcije razstavljenih gradiv.«
»Ples je proslavljanje, ples je govorica. Govorica onstran besede. Lasten je vsem ljudem po svetu v celotni zgodovini, kjer je od posnemanja bojnih in živalskih plesov prešlo v obliko ritualov, uporabljenih v obredne namene kot posvečeno dejanje, kot del verskega obreda in oblike komunikacije, kjer sta umetnik in njegova umetnina neločljivo povezana v eno.«
»Prek plesa lahko vstopamo v druga stanja zavesti, omogoča pa tudi to, da telo postane glasbeni instrument. Vse od prazgodovine, od časa antične Grčije in njenih misterijev, Afrike, do sibirskega ali ameriškega šamanizma in vse do najbolj sodobnih plesov našega časa, povsod človek s plesom izraža isto potrebo po osvoboditvi, po izražanju radosti in slavljenju življenja.«
»Narodna galerija želi mimoidoče navdušiti nad izjemnimi risbami ter obenem privabiti na razstavo Hinko Smrekar 1882‒1942, ki je od 8. julija na ogled v Narodni galeriji.«
»Dotacija za Narodno galerijo predstavlja priznanje za naše delo in v finančnem smislu odpira možnost, da pomemben segment umetnostne preteklosti predstavimo v mednarodnem okviru.«
»Želela bi postati 'vplivnica' in s svojim delovanjem izbrisati stigmo, ki ga ta poklic nosi.«
»Postavitev prinaša laboratorijske zanke (lab loops), delne rekonstrukcije produkcije posameznih projektov in s tem vpogled v procese nastajanja hipnotičnih analognih vizualij, ki temeljijo na kemičnih reakcijah mešanja tekočin in raztopin različnih gostot, eksperimentiranju z elektromagnetnim valovanjem in vplivom zvoka na materijo ter manipulaciji videosignalov.«
»Vsi ti domala znani prizori, izseki iz gozda, so tako pravzaprav avtobiografska pripoved umetnika, ki se razgalja pred nami, na gledalcu pa ostaja stopnja dovzetnosti in sposobnost videnja le tega izven zgolj in samo krajine.«
»Njegovo delo je lahko romantika, ekspresionizem, fovizem ali pa vsega po malem, odvisno od razpoloženja v trenutku, ko se umetnik giba po neokrnjenih gozdnih prostranstvih, odslikava videno v mislih in kasneje, ko videno in občuteno poveže in pred nas postavi novo likovno izpoved.«