»To poznajo vse države. Slovenija tega nima, ampak upam, da bo uslišala besede svoje ikone – Borisa Pahorja – in uvedla državljansko vzgojo. To je pa velika eksistenčna nuja.«
»Mene veseli, da bodo znatna sredstva načrta za okrevanje in odpornost od Evropske unije namenjena predvsem za zeleno transformacijo gospodarstva. Torej – zeleno in gospodarstvo gre skozi. Vsi v Sloveniji smo zelo ponosni na zeleno destinacijo, na zeleno, na okolje, na naravo.«
»Vsako izmed umetniških del na razstavi na lasten način prestopa vsakdanje norme, pa naj gre za verske podobe, bolezen, politiko, kapitalizem, svet umetnosti, neoliberalizem, način življenja ali razumevanje lastne identitete.«
»Kažejo nam podobe, ki so že v nas, razmisleke o stvareh, o katerih včasih ne zmoremo spregovoriti niti z najbližjimi. Odpirajo poti v razmislek, doživetje, svet pogledajo z drugega zornega kota. Tu je prava, še nekapitalizirana kreativnost, prostor svobode pogleda, mišljenja in upodobljenja. Kako bi kot družba lahko dopustili, da ta kraj izgublja vrednost, ko pa je temelj našega obstoja kot človeških bitij?«
»Naše kulturno društvo, ustanovljeno leta 1994, uživa status organizacije javnega pomena na območju kulture Republike Slovenije in ima okoli 20.000 knjig v srbskem jeziku.«
»Druga polovica letošnjega leta bo v Tehniškem muzeju Slovenije v znamenju projekta Tehnika v gospodinjstvu.«
»Izpostavljamo številne dosežke v tem obdobju, od Nobelovih nagrajencev do svetovno priznanih zdravnikov, literatov, umetnikov, filozofov, kuharskih mojstrov in navsezadnje športnikov.«
»Prav Statistični urad Republike Slovenije predstavlja enega najpomembnejših partnerjev pri projektu, saj smo z njihovim naborom podatkov lahko teme dodatno podkrepili.«
»Odločitve vedno sprejemam na podlagi svojega instinkta. Tukaj se počutim udobno. Verjetno je bila to najboljša odločitev, kar sem jih kdaj sprejel.«
»Aj na Portugalskem prvič pristal nekega dne v letu 2019, ob osmih zjutraj. Do poldneva je že kupil hišo blizu mesteca Montemor-o-Novo, približno sto kilometrov jugovzhodno od Lizbone.«
»Posebnost razstave je v tem, da so to dela iz zasebnih zbirk, kar pomeni, da bo nekatera mogoče videti prvič, ekskluzivno. (...) Razstava združuje zgodbo o Picassu in Miroju, ljudeh, ki sta težila k svobodi, ki ju je združevalo prijateljstvo. Je razstava z zgodbo.«
»Pokaže nam, kaj se dogaja v keramiki v opusih že uveljavljenih avtoric, ki so se v svojem delu posvetile izključno temu mediju, kako keramika izziva avtorska imena, ki zlahka prehajajo med umetnostnimi zvrstmi, in katera nova imena v zadnjem času z resnih avtorskih pozicij stopajo na prizorišče. Z demokratičnim naborom recentnih in nekaj starejših del ponuja dober pregled dogajanja na področju umetniške keramike v Sloveniji.«
»Z registrom, ki ni zaključen, odpira vprašanje arhiva, umetniške intervencije prikazuje zgolj kot fragmente izvedenih del, prihajajoče terenske označitve nonumentov povezuje z dogodki, ki se bodo odvili za časa trajanja razstave izven muzeja, dokumentarno gradivo pa bo dodano naknadno.«
»Zelo sem počaščena, vesela in hvaležna za izkazano priznanje mojemu delu, ki ga doživljam tudi kot spodbudo za naprej, za nova ustvarjalna potovanja po prostorih domišljije.«
»Temporalnost, ki jo gibajoče se telo prinese v prostorske enačbe Mete Drčar, pomeni njihovo dejansko rešitev, saj šele ta uresniči prostor v dinamiki spremenljivk, ki jo njegove domnevne trdnosti samo postavljajo v krhko ravnovesje.«
»Težki materiali se namenoma pojavljajo kot fragilne šrafure, skorajda ostanki kakšnih davno povlečenih linij, s katerimi si je kdaj nekdo prizadeval meriti prostor oziroma umestiti elemente v njem. Brez sleherne literarnosti in narativnosti, zgodba, ki jo ti pripovedujejo, je vselej spreminjajoča se pripoved slehernega trenutka v dnevu in slehernega obiskovalca.«