»Kdo bo to kontroliral, kdaj bo kontroliral, ob vstopu v šolo je nemogoče, da bomo mi imeli neke čuvaje, ki bodo gledali, ali oni imajo to potrdilo ali ne … če je to pogoj za k pouku, to se mi zdi, da je pretirano in da ne bo šlo, bodo otroci ostajali doma.«
»Zdaj je predlog, da se testirajo vsakih 48 ur. Tukaj se znova odpira velika dilema, kdo bo financer, kdo bo organizator, tako da tukaj bo znova treba počakati na odgovor, kako bo to potekalo, kdo bo to financiral.«
»Da še niso prepričani, da še bodo razmislili, pa prebrali so marsikaj na spletu, da ne vedo, ali so cepiva varna, ob tem pa se ljudje ne zavedajo, da je kup drugih stvari tudi nevarnih, od hrane, raznih kemikalij v hrani, ampak to zdaj ni in, zdaj so se spravili na cepljenje.«
»Glede na to, da bodo imeli učenci in dijaki samoteste doma, je seveda optimalno na pet dni, vendar verjetno zaradi same transparentnosti in enakega pristopa, da bomo uvedli to na sedem dni – se pravi vsak ponedeljek pred šolo. Nobena stvar ni obvezna, je pa priporočena.«
»Odločeni smo, da samotestiranje v srednjih in osnovnih šolah začnemo letos, da bomo pripravljeni na morebitno poslabšanje situacije jeseni. Ne bi radi postavljali sistema takrat, ko nam v grlo teče voda, temveč bi radi postavili sistem, ki bo omogočal odprte šole, ko se epidemija umirja in lahko to naredimo na kontroliran in varen način.«
»Državna komisija je koledar potrjevala jeseni, od takrat se časovnica ni spreminjala in tudi do danes nismo v komisiji niti razpravljali niti odločali o kakršne koli spremembi maturitetnega koledarja za letos.«
»Zdi se mi v redu, da se cepijo, ker je pred njimi obdobje mature. Mislim pa, da bi morali te stvari doreči veliko, veliko prej kot pa zadnji trenutek in povzročati nervozo med maturanti.«
»Tukaj nisem bila nič posebej vprašana, domnevam, da ne gre za odločitev te vrste, kot poudarjamo pri starejših, da so pač življenjsko ogroženi, ampak gre za to, da se zmanjša tveganje, da mature ne bi mogli pisati, ker so bodisi zboleli ali pa so v karanteni.«
»Filmi omogočajo, da spoznavamo kraje in življenja, ki jih nikoli ne bi mogli spoznati, ker so nam geografsko ali časovno oddaljeni, omogočajo pa tudi, da znanja pridobimo perceptivno – saj film vendarle želi, da ga začutimo! –, da ga spoznamo empatično in avdio-vizualno razmišljujoče.«
»Časi zgolj linearnega podajanja TV-vsebin so minili in pri snovanju distribucije najkvalitetnejših programskih vsebin s področja kulture in umetnosti, kamor seveda sodi tudi filmska umetnost, stremimo k temu, da so posamezni naslovi dosegljivi tudi na nelinearnih platformah.«
»Smo pa toliko bolj veseli takrat, ko se ta naša namera opredmeti tudi v nečem tako pomembnem, kot je pomoč pri izobraževanju mladih (in vseh drugih) o tem, kakšni so umetniški vzgibi in ekspresije posameznih avtorjev in kakšna je pravzaprav vloga umetnosti danes – v času in prostoru 21. stoletja.«
»Občutki so super, po dolgih štirih mesecih bomo spet videli vse sošolce, učiteljice. Z nekaterimi sošolci smo se sicer že prej družili. To, kar ne bo preveč dobro, je, da pišemo teste.«
»Tudi Eva, ki je dijakinja iste gimnazije, je vesela, da bo po dolgem času videla sošolce in sošolke, saj so doma iz različnih krajev in se niso veliko videli. Tudi njo nekoliko skrbijo preizkusi znanj v tednu, ko bodo v šoli.«
»Na Gimnaziji Celje - Center imamo danes dvojni praznik ... 8. marec, dan žensk, in pa 'tretji' prvi šolski dan v tem šolskem letu, po 1. septembru, ko smo vsi prvič sedli v šolske klopi, 22. februarju, ko so se po 16. tednih vrnili maturantke in maturanti, in današnji, ko so se vrnili tudi dijaki nižjih letnikov. Šola je končno oživela v smehu in radosti ob ponovnem snidenju.«
»Tam, kjer je veliko praktičnega pouka, smo gledali na to, da se je v šolo vrnilo čim več teh dijakov, ob tem pa smo gledali tudi na to, da smo k pouku v živo ta teden vrnili tudi čim več prvih letnikov, ki so bili najmanj v šoli.«
»Nekateri so morda navdušeni malo manj, drugi malo bolj nad vrnitvijo v šole, a pod črto jih je večina kar zadovoljna. Vedo namreč, da je kakovost šolanja v živo neprimerljiva s šolanjem na daljavo, ob tem pa so tukaj še druge pomembne plati, predvsem socialno življenje oziroma stik s prijatelji in sošolci.«
»Predolgo so bili brez stika s sošolci, postali so apatični in naveličani vsega, zato je res zadnji čas, da se vrnejo v šole.«
»V 3. letniku bi s to dodatno uro, ki bi se jo dodalo na teden, prestopili prek predpisanih normativov, hkrati bi pa to pomenilo, da je 14. predmet, ki se ocenjuje.«