»V osnovni šoli sem doživel, da so mi vrstniki obrnili hrbet, da se niso želeli družiti z mano in da sem bil deležen posmeha zaradi tega, ker nisem takšen kot drugi. Zdaj sem šel v prvi letnik srednje šole in upam, da bo tu drugače, upam, da bom imel veliko prijateljev, saj mi to ogromno pomeni.«
»Želimo si, da bi otrokom in mladim z redkimi boleznimi in posebnimi potrebami njihovi vrstniki, kot tudi odrasli, podali vso spodbudo in podporo ter da bi jih z vsem srcem prejeli v svoj krog prijateljstva.«
»Tukaj smo četrtič. Tudi v Nemčiji so bili v času epidemije vsi dogodki brez občinstva, zdaj pa si damo duška, saj je vreme krasno, ni nam treba nositi mask. Spet je tako, kot je bilo pred epidemijo. Res smo veseli.«
»Fantje in dekleta, ki hodijo k meni na svetovanje, celo tisti najbolj introvertirani, so začeli govoriti 'joj, kako bi šla v šolo, samo zaradi frendic', zato bi si morali zastaviti vprašanje, ali so resnično tako introvertirani.«
»Občutki so super, po dolgih štirih mesecih bomo spet videli vse sošolce, učiteljice. Z nekaterimi sošolci smo se sicer že prej družili. To, kar ne bo preveč dobro, je, da pišemo teste.«
»Tudi Eva, ki je dijakinja iste gimnazije, je vesela, da bo po dolgem času videla sošolce in sošolke, saj so doma iz različnih krajev in se niso veliko videli. Tudi njo nekoliko skrbijo preizkusi znanj v tednu, ko bodo v šoli.«
»Na Gimnaziji Celje - Center imamo danes dvojni praznik ... 8. marec, dan žensk, in pa 'tretji' prvi šolski dan v tem šolskem letu, po 1. septembru, ko smo vsi prvič sedli v šolske klopi, 22. februarju, ko so se po 16. tednih vrnili maturantke in maturanti, in današnji, ko so se vrnili tudi dijaki nižjih letnikov. Šola je končno oživela v smehu in radosti ob ponovnem snidenju.«
»Tam, kjer je veliko praktičnega pouka, smo gledali na to, da se je v šolo vrnilo čim več teh dijakov, ob tem pa smo gledali tudi na to, da smo k pouku v živo ta teden vrnili tudi čim več prvih letnikov, ki so bili najmanj v šoli.«
»Nekateri so morda navdušeni malo manj, drugi malo bolj nad vrnitvijo v šole, a pod črto jih je večina kar zadovoljna. Vedo namreč, da je kakovost šolanja v živo neprimerljiva s šolanjem na daljavo, ob tem pa so tukaj še druge pomembne plati, predvsem socialno življenje oziroma stik s prijatelji in sošolci.«