»Četudi se občutki kolektivne izčrpanosti, nezadovoljstva ali razočaranja v sodobni družbi normalizirajo, to ne pomeni, da so naravni oziroma nesprejemljivi.«
»Znano je, da je pot iz Maribora do Ljubljane krajša od poti iz Ljubljane do Maribora. Če ju namreč izmerimo, naj bi bili poti v obe smeri sicer enako dolgi – 130 km – iz izkušenj pa vemo, da ni tako.«
»Ob tem se mladi sprašujejo, zakaj ne bi bila Slovenija ena sama 'metropolitan area' oziroma 'Greater Ljubljana', 'Maribor pa njena najbolj kul in 'up-and-coming' soseska'.«
»Ta je bila v nekem obdobju razvoja jugoslovanske umetnosti velik izziv. Umetniki, ki so se ukvarjali s tem, so naleteli na številne ovire in abstrakcijo so obravnavali na različne načine. V tem smislu je Kregar poseben.«
»Je umetnik, ki je sodoben v svojem času. Slika trenutek, ki ga mora registrirati ne le zaradi svoje lastne poetične vsebine, ampak zato, ker komentira tudi širšo družbeno in svetovno dogajanje.«
»Šolo sem obiskal, da podprem učiteljsko ekipo in znova poudarim, da se v francoskih šolah ne pogajamo niti o učiteljski avtoriteti niti o šolskih pravicah in vrednotah.«
»Golota je del umetnosti. Otroci ne potrebujejo cenzure ali križarskih pohodov, potrebujejo pa resno izobraževanje, ki pojasnjuje zgodovino umetnosti in njen pomen za razvoj civilizacije.«
»V nasprotju s splošnim prepričanjem je narava in ne figura na sliki tista, ki kriči, glede na sam Munch, ki je zapisal ‘... velik in neskončen krik skozi naravo'.«
»Tu vidim nadaljevanje procesa z gradnjo terarijev ter herbarijev za proizvodnjo hrane in raznih megastruktur kot mikrobivalna okolja človeka.«
»Umetnika imata podobno likovno govorico, strast do ustvarjanja, predvsem pa ju druži ljubezen do drugačne, včasih obskurne, primitivne, celo brutalne risbe.«
»Literatura je gozd listov, ki je zrasel prav tako kot dejanski prostrani gozd, ki je obdajal izkrčeno območje koncentracijskega taborišča – sposobna intenzivnega vpogleda v 'gradbišče smrti'.«
»Med drugim smo se usmerjali v krmiljenje naprav z možganskimi valovi, robotiko, kulturno dediščino, na različne digitalne resničnosti, kot so navidezna, obogatena, mešana, usmerjali smo se na delo z umetno inteligenco in preizkušanje njenih zmožnosti ter na 360-stopinjski zvok«
»Razstava se osredinja na fotografski medij kot tak in sledi vidiku njegovega razvoja in spreminjanja s časom, še zlasti od srede devetdesetih let preteklega stoletja do danes.«
»Ne nazadnje razstava izpostavlja tudi umetničino vpetost v pedagoški proces in s tem razstavni prostor spreminja v vključujoč in povezovalen element, oblikovno zasnovan v pričakovanju novih vsebin, ki bodo prostor dopolnile in ga pognale v gibanje.«
»Zanima se za prikaz analogije tega, kar se dejansko dogaja med samim postopkom izdelave fotografij, ter njenih osnovnih elementov, specifičnih materialov in substanc, delovanja svetlobe in drugih reakcij s področja fotografske kemije, ki se sicer odvijajo v nevidnem procesu.«