»Naslov Prepovedane misli izhaja iz pesmi Zorana Predina Čakaj me, kjer pravi, da 'misli samo tiste misli, ki jih seveda ne bi smel'. Zaradi sprememb, ki se v družbi dogajajo v zadnjem letu in pol, in vse več nadzora, se mi je zdelo pomembno prikazati dela avtorjev, ki se ukvarjajo z vidiki družbe tudi na osebni ravni in presegajo vsiljeno avtoriteto.«
»Kakršnokoli ustvarjanje je dejanje, vpeto tudi v akt vrednotenja, saj je vedno namenjeno ljudem, izpostavljeno navzven v širši družbeni prostor, podvrženo razumevanju ali kritiki, odobravanju ali ne odobravanju, občudovanju ali zaničevanju. Forma, kot sestavni del vsakršnega estetskega početja pa se implicitno nanaša na nekaj objektivnega, trdnega in opredeljivega.«
»Van Gogha so resnično zanimali običajni ljudje, obenem pa je hotel podati čustva. Mislim, da se po obdobju covida-19 vsi počutimo približno takole; najbolj sijajno pa je, da lahko umetnino delimo s svojimi obiskovalci. Neznansko veseli smo, da smo lahko spet odprti.«
»To je izjemen primer dvostranskih povezav in angažiranega dialoga, ki smo ga razvili skozi program Leta kulture.«
»Bil je muzikalen, vsakemu glasbenemu delu je dodal svoj dalmatinski šarm in igrivost. Bil je vzor številnim umetnikom in vir brezmejne ustvarjalne energije, ki jo bo pogrešal tudi njegov umetniški ansambel ljubljanske Opere.«
»Ta projekt je 100-odstotno projekt Christa in Jeanne-Claude. Zelo pomembno je, da upoštevamo vsak detajl iz njunih skic. Če bodo ljudje rekli, da je videti točno tako kot na slikah, nam je uspelo.«
»Slavo je doživel že v 50. letih preteklega stoletja z opusom beneških vedut in dalmatinskih krajin, a med najpomembnejše evropske slikarje se je vpisal z opusom Nismo poslednji, pretresljivo interpretacijo zločinov v nacističnih taboriščih.«
»To bo tudi priložnost, da spregovorimo o mariborskem likovnem življenju v tridesetih letih prejšnjega stoletja, o vrhuncu, ki so ga spodbudili vizionarsko vodstvo mesta, uspešni gospodarstveniki in nacionalno zavedni podporniki umetnosti.«
»Forma viva od samega začetka 'zgodba o uspehu', ki je osupljala svet zlasti zato, ker je imela štiri različna prizorišča s štirimi različnimi materiali«
»z izborom štirih mednarodno zelo uveljavljenih umetnikov želeli opozoriti na potrebo po tem, da sodelovanje Obalnih galerij Piran in s tem tudi simpozija Forma viva v nadaljevanju uvršča in vnovič pripenja v evropske in mednarodne institucionalne dogodke«
»Vrača iz prihodnosti, da bi pokazala na transformativne vektorje, da bi sestavila lesketajoče se delce drugih mogočih svetov, ki že vznikajo med nami, in vžgala iskro za predstavljanje in izgradnjo alternativnih sedanjosti.«