»Spregovoriti želimo o tem, kako naj se ljudje poslužimo kulture in umetnosti, da krizo preživimo bolje, da se ne osredotočamo na sedanje stanje, ampak da stremimo k času, ki bo prišel po pandemiji.«
»bodo razpravljali, kako ljudem ponuditi lepo, estetsko, bogato vsebino v času, ko so galerije, muzeji, kinematografi, koncertne dvorane, torej prostori, kjer se udejanjata kultura in umetnost, zaprti.«
»Že konec 40. let prejšnjega stoletja, torej v najtežjih časih, je naredil ta preobrat smeri, v katero lahko gre kiparstvo. V 50. in 60. letih prejšnjega stoletja je razvil svojo izjemno osebnost. Vpletel je teme, ki prej v našem kiparstvu niso bile znane.«
»Bil je popolnoma neobremenjen z umetniškimi pravili, gibanji in formalnimi oblikami. Vsak znak sistema je doživljal kot omejevanje kreativnosti, kot grožnjo izgube vsebine, kot omejevanje smisla umetniškega dejanja.«
»Šele ko se je arhitektka Maruša Zorec ob njeni raziskovalni nalogi posvetila delu arhitekta Otona Jugovca, ki je opremil butik, je bilo po zaslugi osebja družbe KOTO maja 1998 vnovič odkritih najprej pet, potem pa še preostale tri tapiserije.«
»Pot do uspeha je bila resnično dolga, zahtevala je veliko energije, razgovorov in na koncu koncev tudi kanček sreče, da so bistvo in pomen tapiserij spoznali tudi pravi ljudje na pravih mestih.«
»Želel sem prikazati prvoosebno izkušnjo pri razumevanju Kitajske in njenega ljudstva ter njunega odziva na koronavirus. V teh dramatičnih okoliščinah lahko bolje razumemo politiko in človeškost katere koli družbe.«
»Film pripoveduje o razpadu družine, ki se prepira glede nepomembnih materialnih reči, medtem ko se okoli njih sesuva svet. Zaslepljeni z drobnimi nepomembnostmi ne opazijo resne grožnje. Film pripada času pred vojno, vendar menim, da močno nagovarja današnji čas in, kar je precej pomembno, to počne duhovito.«
»Te odločitve niso hoteli pojasnjevati, zato ostaja vprašanje, koliko političnega pritiska je bilo v igri. Vsekakor je nenavadno, da veliki festivali nočejo predvajati Aja Vejveja, ki je ključno ime sodobne umetnosti.«
»Po njegovem mnenju gre za uspeh tako na lokalni kot mednarodni ravni prek neposrednih interakcij z ljudmi in prek spletnih družbenih omrežij, ki 'širijo privlačno ozračje in svetlo podobo naše države za ves svet, ki jo je lahko občudovalo vse to občinstvo'.«