»Res potrebujemo postopek iskanja vzrokov, da se torej pogovarjamo z otroki, da vidimo, kaj je ozadje, s čimer se navsezadnje vsakič tudi nekaj naučimo in potem vemo za drugič, kaj bi morda lahko preprečili.«
»Pri srednji stopnji oz. rumeni luč obstaja nevarnost za življenje in zdravje otrok ter zaposlenih v vzgojno izobraževalnih zavodih, šolah, ustanovah. Policija obvesti ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, vzgojno-izobraževalne zavode. Policija in ministrstvo za vzgojo in izobraževanje po potrebi obvestita javnost.«
»Takrat policija nemudoma obvesti ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, ministrstvo obvešča vzgojno-izobraževalne zavode znotraj svojega sistema in usklajeno obvešča za javnost. Policija tudi preverja, na kakšen način je grožnja nastala in jo seveda tudi preiskuje. V protokolu je pravzaprav zelo temeljito navedeno in natančno pojasnjeno, kdo koga obvešča.«
»Živimo namreč v času, ko glasna manjšina, slapovi žaljivk, razpihovanja sovraštva v imenu 'svobode govora', z verbalnim in tudi včasih fizičnim nasiljem uveljavlja svoj prav, v bistvu lahko rečemo svoj neprav in s tem tudi vzbuja vtis, da je v naši družbi vse narobe.«
»To sodelovanje vključuje skupne preglede in osvežitve varnostnih ocen ter svetovanje, kako ravnati v primeru morebitnih groženj in povečanih tveganj. V okviru rednega dela pa smo glede na ocene posameznih varnostnih razmer povečali tudi svojo prisotnost v okolici osnovnih in srednjih šol.«
»Poleg tega imamo na šolskem hodniku ves čas varnostnika, imamo pa okoli šole tudi policiste, ki nadzorujejo stanje in zaokrožijo tudi malo okrog šole po okoliških vaseh, se spet vrnejo, tako da je za varnost nekako poskrbljeno«
»Omogočil nam bo, da z napredno tehnologijo opremimo vzgojno-izobraževalne zavode, od vrtcev do srednjih in višjih šol. Vrednost projekta je skoraj 20 milijonov evrov. S temi sredstvi si prizadevamo k izboljšanju izobraževalnih procesov, povečanju konkurenčnosti in pripravi mladih na prihodnje izzive. V okviru Načrta za okrevanje in odpornost je za doseganje ciljev digitalnega prehoda predvidenih dobrih 20 odstotkov sredstev Evropske unije iz sheme NextGenerationEU Digitalna transformacija, ki bo našim učečim z različnimi projekti, ne le z omenjenim, zagotovila sodobna orodja in veščine, ki jih potrebujejo za življenje v hitro spreminjajočem se svetu.«
»Mislim, da je bila reakcija policije povsem na mestu. Sporočilo je, da bodo višje instance poskrbele za varnost. Otroci in tudi odrasli posledično potrebujemo občutek varnosti v takšnih primerih ali pa grožnjah. V tem pogledu bi jaz to ocenil kot zelo pozitivno.«
»Pred tem, da gre policija v javnost, bi pričakovali, da bodo vzpostavili dialog z ministrstvom, ki bo obvestilo šole, in potem šele poziv javnosti, staršem in otrokom. Tisti, ki neposredno vplivamo na šolo, moramo biti enotno in sočasno obveščeni.«
»Da ne bodo samo 'skrolali' po internetu in brali članke na Wikipediji. Pomislite nase, koliko krat preberemo članek na Wikipediji ali v drugih medijih in ali si ga potem zapomnimo?«
»Nekatere države so morda prehitro šle v to digitalizacijo. Izkazalo pa se je, da to ni dobro, ker so bili potem rezultati na mednarodnih preizkusih znanja slabši.«
»Raziskave kažejo, da si bolje zapomnimo, če se učimo iz fizičnih knjig, da imamo veliko boljšo časovno predstavo. Tako da ne, ne opuščamo fizičnih knjig, želimo potegniti najboljše iz obeh svetov.«
»Zadnji dogodek spolnega nasilja, ki ga je osumljena oseba, kaže, da kot družba še nismo ustrezno ukrepali, da do takšnih ravnanj nikjer več ne bi prihajalo.«