»Ta mesta niso pogojena z dodatnim plačilom - odločitev temelji na naši strokovni in družbeni odgovornosti, da pomagamo, kjer lahko. Verjamemo, da s tem izražamo odprtost, solidarnost in zavezanost kakovostnemu izobraževanju vseh bodočih zdravnikov in zobozdravnikov.«
»Pobuda medicinske fakultete, da odpre dodatna mesta za slovenske študentke in študente medicine ter dentalne medicine, ki so študij začeli v tujini, a ga želijo zaključiti doma, je izraz teh vrednot. S tem ne le podpiramo njihove strokovne ambicije, temveč tudi prispevamo k dolgoročni krepitvi slovenskega zdravstva in družbe nasploh.«
»Drage študentke in študenti, profesorice in profesorji ter drugi člani akademske skupnosti, vodstvo Univerze v Ljubljani, prepričan pa sem, da tudi večina zaposlenih ter naših študentk in študentov, spremlja vaš boj in stoji z vami.«
»Ob nedopustnih pritiskih na vas, ki spremljajo množične proteste v Beogradu, se moramo oglasiti ponovno. Ostro obsojamo tovrstne pritiske in izrekamo vso podporo tudi našemu kolegu, rektorju Univerze v Beogradu, prof. dr. Vladanu Djokiću.«
»Odločitev, da sprejmem kandidaturo za rektorico univerze, temelji na dolgoletnem spremljanju njenega delovanja v domačem in svetovnem družbenem okolju ter naraščajočem razkoraku med vlogo, ki jo mora imeti v družbi, in to, ki jo dejansko ima.«
»Zagotovo so ostala odprta vprašanja večje aktivnosti pri sprejemanju zakonodaje pri plačni reformi, potrebna je tudi večja angažiranost pri pridobivanju evropskih projektov, ki bodo omogočili krepitev raziskovalne infrastrukture.«
»Glede na to, da gre za delo na inštitutu, ki ga kot doktorska študentka fizike v Ljubljani že opravljam, bo delovno okolje precej podobno, bo pa še vseeno to drugi inštitut, druga država, drugi sodelavci. Ne pričakujem pa, da bi bilo v povezavi z delom kar koli presenetljivega.«
»Že sama prijava na ta projekt kaže na neko mero samoiniciativnosti in samostojnosti, ki ju potem le še nadgradimo. Pa tudi neko samozaupanje pridobiš – da si zmožen, da si se sposoben vključiti v mednarodno okolje.«
»Do neke mere imam zaradi družbenih omrežij in tehnologije že občutek o tem, kako se izobražujejo študenti v tujini. Se pa lahko v okviru tega raziskovalnega obiska nekako prvič izpostavim v tujini, kar ti seveda koristi pozneje, ko se želiš uveljaviti na svojem področju.«
»Prva stvar, ki se je vsak nauči v tujini, je, kako biti tujec. Mogoče se sliši banalno, ampak gre za zelo pomembno izkušnjo. Zakaj? Ker boste tudi pozneje, ko se boste vrnili v Slovenijo, drugače gledali na tujce pri nas.«
»V novem okolju bo vaše znanje zagotovo preizkušeno. Prepričan sem, da boste ugotovili, da imate dobro izobrazbo in dobre osnove. Tako bom rekel: na žalost so mi morali tujci povedati, koliko je moje znanje vredno.«