»Ne želim si, da bi nekdo, ‒ naj si bo sindikat ‒ pozival šole, ravnatelje, učitelje ... k državljanski nepokorščini, ker se ne bomo mogli držati priporočil NIJZ-ja.«
»Šlo bo za sklop večih dejavnikov – od učinkovite rabe energije do obnovljivih virov, trajnostne mobilnosti in ne nazadnje do skrbnega ravnanja z odpadki in hrano. Vse skupaj tvori celoto brezogljičnosti. Gre za vrsto aktivnosti, pomembnih za vzgojo mladih, in angažma učiteljskega kadra.«
»Zavedamo se, da moramo delati na celotni populaciji. To mora postati naš način življenja in razmišljanja.«
»Navodila so v veliki meri takšna, kot smo jih pričakovali. Dosegli smo minimalne spremembe, ki nam vsaj do neke mere omogočajo začetek pouka, a v šolah bomo imeli velike težave z zagotovitvijo ustreznih prostorov.«
»Tu bo velika težava, saj bodo morali prinesti potrdilo specialista medicine dela in glede na število učiteljev v Sloveniji je bojazen, da nekateri ne bodo mogli to storiti že do naslednjega ponedeljka.«
»Vsi gibamo po neznanem in da nekih zelo konkretnih navodil ni mogoče podati takoj.«
»Če bi prišlo do podaljšanja zaprtja še za nadaljnjih 14 dni, bi se kakšen organizacijski odpustek med šolo in kakšen interni rok lahko zamaknil.«
»Nikjer ne piše, da osnovne šole starši ne smejo izbrati. Mislim, da če bi šel nekdo, ki bi bil dovolj vztrajen, vse do ustavnega sodišča, bi gotovo zmagal, saj je v ustavi zajamčena pravica do svobodne izbire.«
»Vem pa, da obstaja precej mahinacij … Starši včasih celo otrokov naslov prepišejo k prijateljem ali sorodnikom zato, da ga vpišejo v tisto šolo, ki si je želijo, četudi je polna.«
»Ne predstavljam si, kakšen kaos bi bil, če bi šolske okoliše ukinili. Mislim, da je trenutno sistem dovolj ohlapen, da če nekdo na vsak način želi otroka vpisati drugam, lahko to tudi stori.«
»Obstajajo nesprejemljive razlike v dosežkih otrok, očitno bo treba razmisliti, s kakšnimi ukrepi bomo zagotovili, da bodo imeli vsi otroci možnost priti do enako kakovostne izobrazbe, politika ne more reči, to je nekaj, kar lahko odložimo še za dve, tri, pet let.«
»Z esejem maturantje dokažejo, da znajo o izbrani literarni temi poglobljeno razmišljati, da znajo do nje vzpostaviti določen osebni odnos, dokazujejo pa tudi svojo pismenost.«