»Od tod silna čustva, temperamentne in razgibane podobe, od tod močne, odprte barve, od tod svetloba in napetost, od tod poudarjena erotika, a tudi kontemplacija. Kontrasti so nekaj samosvojega in povsem normalnega za Palčičeve slike, na katerih največkrat lebdeče človeško telo v neopredeljenem, skorajda abstraktnem prostoru išče svoj pravi jaz.«
»da ga navdušuje narava s svojimi slikovitimi krajinskimi predeli in da mu pogledi na arhitekturne ostanke v obliki ruševin vzbujajo razmišljanje o minljivosti«
»Erič je fantast, ki premaguje ovire med znanim in neznanim ter svoja nenavadna videnja z izjemno osebno obarvano grafično govorico pred nas postavlja z namenom, da bi v njih odkrivali njegova na 'skrivaj vložena' likovna sporočila«
»Od tod silna čustva, temperamentne in razgibane podobe, od tod močne, odprte barve, od tod svetloba in napetost, od tod poudarjena erotika, a tudi kontemplacija. Kontrasti so nekaj samosvojega in povsem normalnega za Palčičeve slike, na katerih največkrat lebdeče človeško telo v neopredeljenem, skorajda abstraktnem prostoru išče svoj pravi jaz.«
»Palčičeva umetnost ni le evokativna, še manj pripovedna: je umetnost, v kateri abstraktna in figurativna govorica tekmujeta za prevlado v izražanju, ki pa ostaja v dialektičnem prekrivanju potez, risbe in barv vedno in namenoma pomensko nedorečena.«
»Slikarki je izredno pomembno, da v trenutku, ko ustvarja, dosledno izpelje vse tisto, po čemer v tistem trenutku čuti ustvarjalno potrebo, in s tem seveda tudi uveljavi izvirno komponento svojih likovnih zasnov.«
»Zdi se mi, da ta slika, kolikor je skromna, izraža vse njegove temeljne prvine, le da na slikarski način. Preplet črne in bele je ves čas navzoč, od začetka njegovega ustvarjanja do konca.«
»Njihova uresničitev seveda temelji na spoštovanju žlahtne likovne tradicije, njenega vključevanja v sodobni slikarski izraz, ki pa v ničemer ne zanemarja neposrednih vplivov številnih sodobnih tehnologij, povezanih z vizualno umetnostjo … avtorjeva težnja ostaja najti nekaj izvirnega in avtorsko razpoznavnega ter to deliti z javnostjo na vse dosegljive načine.«
»Dejstvo, da sem stala na ozemlju, kjer so pred davnimi časi živeli ljudje, ki so ustvarili 'slike' v kamnu, je bil začetni navdih za to serijo slik, ki so ustvarjene v spomin na to neznano ljudstvo in njihove umetnine v kamnu.«
»V prvih nekaj slikah sem 'kopirala' avtentične originale in barvno shemo prilagajala izvirnikom v kamnu ter sledila naslovom, ki so jih kamnitim skulpturam dali arheologi. V zadnjih nekaj slikah sem začela opuščati kopiranje in sem avtentičnim podobam začela dodajati lastne linije, ki so bolj kaligrafskega značaja.«
»Njene slike so vsekakor zaznamovane z žensko občutljivostjo in še nekaj je mogoče takoj razpoznati: med tolikimi različnimi elementi je slikarki uspelo najti notranjo usklajenost in s tem tudi vizualno harmonijo.«