»Darovala sem iz svojih lastnih sredstev. Osebje v centru je želelo, da šimpanzinja nosi ime po posvojiteljici. Obvezala sem se, da bom centru, ki živali po rehabilitaciji vrača v naravo, mesečno nakazovala, kolikor bom lahko. Vedno se bom trudila za boljši svet in noben zlobni jezik me pri tem ne bo ustavil.«
»Ruanda je na vrhu po deležu žensk v parlamentu zaradi genocida, množičnega masakra med Tutsiji in Hutuji – ker so preprosto pobili večino moških. Cela polja ubitih, na pol zagrebenih moških trupel so ostala.«
»Šest zasebnih šol in nekaj sto tisoč evrov dodatnega denarja po njegovem mnenju ni finančna tragedija za državni proračun, a bi se vsak evro, ki bo šel lastnikom zasebnih šol, lahko porabil kje drugje v šolstvu.«
»Gre za hudo kršitev pravico do dostopa izobrazbe, ki ima še posebej hude posledice za tiste otroke, ki so v deprivilegiranih položajih oz. ki prihajajo iz revnih družin.«
»Da bo narejena strateška analiza, kaj pravzaprav potrebujemo, je po mnenju Jerneja Pikala, nekdanjega šolskega ministra iz vrst SD-ja, 'ekstremno slab in za lase privlečen razlog'.«
»Čeprav za zasebne ustanove omenjeni ukrep ne velja. Če gre za načrten poskus destabilizacije javnega visokega šolstva in znanosti in za pretakanje proračunskega denarja k izbranim zasebnim družboslovnim fakultetam, ki jim je vlada že naročila popravke raziskovalnega zakona, napovedujemo, da se bomo temu z vsemi sredstvi uprli.«
»Čeprav sta bila visoko šolstvo in znanost v dejavnostih ministrstva v tem mandatu komaj opazna, zagotavljamo, da ob tako neodgovornem ogrožanju za razvoj in napredek ključnih področij ministričin molk ali prikimavanje ne bosta ostala neopažena.«
»Nihče ne ve, kako se bo v torek obrnilo – ali bo to motivirana skupina, s katero se bo dalo nadgrajevati tam, kjer smo ostali. Ali pa se bodo tudi pri mlajših pokazale kakšne težave, na katere do zdaj mogoče nismo bili pozorni.«
»Upam, da bo to ena dobra izkušnja. Pravzaprav nihče ne ve, kako se bo v torek obrnilo – ali bo to motivirana skupina, s katero se bo dalo nadgrajevati tam, kjer smo ostali. Ali pa se bodo tudi pri mlajših pokazale kakšne težave, na katere do zdaj mogoče nismo bili pozorni.«
»Šola ima še mnogo drugih nalog, ki jih opravlja, in šolsko okolje nudi še toliko več stvari kot samo podajanje znanja. To pa na daljavo ne gre – ne samo v enem delu, ampak sploh ne gre. Eksperiment zapiranja šol za tako dolgo obdobje zna biti nevaren, sploh če s tako lahkoto zanemarjamo celotno sliko.«
»Otroci so doma že več kot 80 dni, brez podpore, njihove stiske in primanjkljaji v nebo vpijoči. Premier pa se krega z mediji, kdo je kaj rekel, in razpravlja o nekih imaginarnih modelih. Realizacije nobene. Nesposobnost razmišljanja in ukrepanja je pripeljala do tragedije.«