»Ustavno sodišče je zahtevalo izenačenje financiranja javno veljavnega izobraževalnega programa v nedržavnih šolah. Predlog vlade pa financiranje celo znižuje. V posmeh otrokom, staršem in pravni državi.«
»Dobro je, da smo sofinancirani, ker v Sloveniji ne letajo investitorji v zasebne šole, kvečjemu bi imeli tujci dovolj denarja, da bi ustanavljali šole.«
»Tako kot povsod drugod, na primer v službi ali drugje, ne moremo samo opravičevati svoje odsotnosti. Prav je, da to velja tudi za polnoletne dijake.«
»Finski sistem temelji na zaupanju v učitelje, zaradi česar tam že od leta 1990 nimajo šolskih inšpekcij, in predpostavki, da je učiteljica odgovorna, da ve, kaj dela, in da hoče delati v dobro otrok. Če ni tako, imajo tudi dovolj orodij, da to preprečijo.«
»Mi smo prvi, ki temu kategorično nasprotujemo. Da se to piše, vpisuje, beleži, ker za to ni nobene potrebe. Če učitelj ne izpolnjuje nalog, ki so mu že vnaprej dane, so za to ustrezne sankcije.«
»Kje je tukaj dobrobit otroka? Kje je tukaj spodbudno učno okolje, kje je tukaj pedagogika? Je ni.«
»Na eni strani je seveda imeti urejen sistem. Ampak na drugi strani pa ne moremo iti v prevelike podrobnosti oziroma neko drobnjakarstvo, kajti to ni dobro za pedagoškost, če hočete, akademskost učiteljskega poklica.«
»Izobraževalni sistem namreč tudi v nadaljevanju omogoča veliko možnosti različne izbire in morebitne zamenjave smeri. Zato le pogumno novim izzivom naproti.«
»Dogovorili smo se, da bodo pobudniki peticije in tudi vsebina peticije del neke širše razprave o beli knjigi, ki jo bomo organizirali v roku enega meseca.«
»Kot je napovedal, se bodo te udeležile različne civilnodružbene organizacije, učitelji, praktiki, tudi strokovnjaki, ministrstvo pa bo v njej delovalo predvsem kot mediator med različnimi pogledi.«