»To je neetično, meni se to ne zdi korektno do ljudi. Mislim, da se v srednjih šolah to ne dogaja, ker imamo tudi popravne izpite in mature, je pa to aktualna problematika zlasti na osnovnih šolah.«
»Manko učiteljev se v praksi kar pozna. Jaz sem naredila en ukrep, da sem razpisala delovno mesto za nedoločen čas. Si pa pomagamo zlasti s študentskim delom, tako da upam, da bomo tudi letos lahko pokrili manko na ta način.«
»Zato, ker smo imeli tudi mi poskus samomora, smo se odločili, da bomo poskrbeli za varnost na tak način, da sploh ne bo možnosti, da bi kdo to naredil.«
»Alarm je v celi družbi. Zdi se mi, da bi morali vzgojiti tudi starše ali jih naučiti. Ko pa starše pokličemo v šolo na skupinski razgovor, skupinsko usposabljanje, ne pride nihče.«
»Problematično je zaradi tega, ker se pomen pedagoškega znanja zmanjšuje. To je, ne da obvlada svojo stroko, slovenščino, kemijo, matematiko, ampak to, da zna poučevati.«
»Noben administrativen ukrep ne more rešiti tega problema. Treba je dvigniti plače učiteljem, povrniti v ugled v družbi in potem se bodo odločili.«
»In seveda pod pogoji za eno leto marsikdo, ki bi ga po profilu potrebovali v šoli, ni bil pripravljen prestopiti v šolstvo.«
»Se je v pripravljalnih dokumentih pozabilo na izobraževanje odraslih in odraslih s posebnimi potrebami.«
»Res zracionalizirati, kar se zracionalizirati da, glede na to, da je to zelo veliko na digitalni bazi trenutno in najbrž vsak delovni zvezek ali druga potrebščina nista potrebna.«
»To sem tudi doživela, seveda se pri vsakomer, ki ima šoloobvezne otroke, to dogaja. Na srednjih šolah imamo zelo malo delovnih zvezkov, ker tudi kot tržna niša nismo zanimivi v tem smislu. Vsekakor je treba dobro premisliti, ali je to sploh potrebno.«