»To je slab zgled. Nima pa to nič opraviti z učinkovitostjo mask, te so kar zelo učinkovite. To, da nekateri tega ne vejo ... ni dobro.«
»Ta interpretacija oziroma to razumevanje ukrepa – da je omejen samo na čas, ko se otroci dejansko mešajo oziroma ko pridejo drug z drugim v tesen stik, kar je verjetno bistveno manj časa kot celo dopoldne – nekaj minut ali nekaj deset minut – je bistveno lažje razumeti.«
»Zdravje ni zgolj negativen test na covid, ampak tudi zdravo okolje za razvoj psihosocialnih veščin. Mimika obraza otrokom pove več kot tisoč besed. Vse to bi radi otrokom odvzeli.«
»Otroci od sedmega razreda dalje nosijo maske takrat, ko prehajajo po šolah, ko so v mešanih skupinah in če so v svoji skupini samo takrat, ko v prostorih ni mogoče zagotavljati najmanj metra in pol razdalje.«
»Takrat, kadar pri otroku temperatura naraste, merjena pod pazduho nad 38 stopinj Celzija, kadar se pridruži suh, dražeč kašelj, kadar ima otrok večji glavobol, kadar reče, da slabše okuša in voha, ali pa kadar so poleg respiratornih znakov zraven še driska, bruhanje, to pa je že stvar, ki zahteva testiranje na covid.«
»Vsekakor ostaja model B v vzgoji in izobraževanje tisti, ki je veljaven, ni razloga, da ne bi bil. Kje so pa argumenti, da ostaja ta model, vam bom pa še v ponedelje bolj podrobno razložila.«
»Pozivamo voznike, da so previdni v cestnem prometu, da dosledno spoštujejo cestnoprometne predpise, varnostno razdaljo, da dajo prednost otrokom na prehodu za pešce, da prilagodijo hitrosti.«
»V šolo pojdite po znanje, pa si mogoče z očmi signalizirajte, da ste si všeč in se potem izven šole skušajte približati drug drugemu. Poljubljat se pa raje ne preveč, sploh v osnovni šoli, ker časa bo še dovolj za to.«
»V tem primeru je najprej potreben pogovor s starši, zato da oni najprej povedo, kako in kaj, se tudi odločijo in kontaktirajo osebnega zdravnika in šele potem, ko se dobi zelena luč, da se gre lahko v šolo, naj se gre v šolo.«
»To ne velja samo za različne vrste praktičnih vaj, temveč prav za vse oblike študija, pri katerih je pomembna interakcija v prostoru, torej za vse tisto, v čemer se univerzitetni študij razlikuje od branja priročnikov in spremljanja posnetih predavanj na spletu.«