»Gre za skupno odločitev, da bomo varovali zdravje otrok, učiteljev, šolsko okolje. V tem kontekstu smo iskali najboljše možnosti, da bi zmanjšali morebitno število okuženih.«
»Če se bo epidemiološka slika v prihodnjih 14 dneh bistveno poslabšala, potem bomo dobili drugačno zdravstveno oceno, ki jo bomo seveda spoštovali.«
»Vračamo se v osnovne šole, v srednje šole – kot vsako šolsko leto, a tokrat z doslednim upoštevanjem epidemioloških zaščitnih ukrepov, ki jih moramo spoštovati v razmerah covida-19.«
»Če bi uspeli omejiti vnose iz tujine, bi se novo šolsko leto predvidoma lahko začelo na skoraj ustaljen način.«
»Lahko se bo pojavilo tisto pogosto pri nas omenjeno vprašanje diskriminacije. Najbrž je bistveno bolj enostavno zamejiti prehode čez mejo za vse.«
»Vsaj obrise tega, kakšno bo pri nas novo šolsko leto, pa bomo dobili v torek, ko se bo ministrica za izobraževanje Simona Kustec srečala z vodstvi šol.«
»da je napredovanje v vzgoji in izobraževanju bistveno težje kot v večini drugih delov javnega sektorja«
»Dijakom, ki so uspešno opravili maturo, čestitala in se zahvalila Državnemu izpitnemu centru, ki je omogočil izvedbo mature in zaključnih izpitov 'v teh posebnih razmerah'.«
»Predvsem od vašega odnosa, kako boste varovali in ščitili svoje zdravje, s kom in na kakšen način se boste družili, je odvisno, koliko uspešno se bomo lahko jeseni vrnili v šole.«
»Učitelji prve triade so prav ta isti problem izpostavili in me prosili, naj prenesem strokovnemu delu v NIJZ-ju to vprašanje, pobudo, prošnjo ‒ ali bi lahko kaj naredili glede tega ukrepa? Vsekakor bomo poskušali tudi tule poiskati kakšno malo boljšo rešitev.«
»Verjemite mi, da se vsi zelo trudimo, v prvi vrsti učiteljice in učitelji, da so pozorni na ta čustveni del ponovnega prihoda in sodelovanja z otroki. Dajemo vse od sebe, smo v vseh skupinah, ki pišejo priporočila, tesno povezani s tem delom stroke.«
»Dobivamo številne pozive. Eni so takšni, drugi pa pravijo ravno nasprotno, naj pravzaprav ne pošljemo v šolo niti v vrtec nikogar več. Tisto, kar smo mi poiskali v danem trenutku, je najrealnejša možnost izvedbe vzgojno-izobraževalnega procesa.«
»57. člen ustave je jasen in pravi, da je obveznost države, da zagotavlja izobraževalni proces. V danih razmerah je tisto, kar država lahko zagotovi in uspešno usmerja, proces, kakršen zdaj poteka.«