»Če želite imeti kakovostne in dobro usposobljene, predane, odgovorne učitelje in učiteljice, morate za to nekaj kot družba storiti, poskrbeti morate, da bo njihov status v družbi ustrezen«
»Če želite imeti kakovostne in dobro usposobljene, predane, odgovorne učitelje in učiteljice, morate za to nekaj kot družba storiti, poskrbeti morate, da bo njihov status v družbi ustrezen.«
»Verjamem, da boste v dediščini prejšnjih generacij znali prepoznati tudi tiste vrednote oziroma civilizacijske dosežke, ki jih je vredno negovati, še več, jih neustrašno braniti. Pri tem imam v mislih poleg prispevka na tehnološkem in znanstvenem področju tudi človečnost, sočutje, prepoznavanje pomena bivanja v skupnosti in zavzemanje za mir.«
»se vsi v Sloveniji zavedamo vrednosti znanja, njegovega pomena za razvoj in napredek številčno relativno majhnega, po dosežkih na strokovnih, znanstvenih in drugih področjih pa zanesljivo velikega naroda«
»Poklic učitelja in vzgojitelja je mnogo več kot akademska usmerjenost, je klic k navdihu, k spremembi, k prilagajanju, je osebna predanost in želja po tem, da pustimo sled, zahteva razum in pogum«
»Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje zdaj rešuje te težave z novo zakonodajo. Za večino ukrepov menimo, da so dobri, vprašanje pa je, koliko bodo ukrepi prispevali k zmanjšanju primanjkljaja učiteljev.«
»Ker na razpisih pogosto ne dobimo ustreznega kadra, si odgovorni ravnatelj prizadevamo, da potem zaposlimo vsaj učljive ljudi, ki imajo občutek za poučevanje, in zagotovimo, da se znotraj šole oblikujejo podporni timi, kjer potem takemu človeku pomagajo, da zmore z otroki delati po enakih načelih, kot delamo sicer.«