»Drama, ki odpira tudi teme nosečnosti, splava in patriarhata, se je dotaknila predvsem s sporočilnostjo o boju mladih za svojo prihodnost nasproti skupnosti in sistemu, ki ne upošteva individualnih želja, potencialov in upov.«
»V eni noči pokažejo razsežnost svojih karakterjev, ki jih poprej niso poznale. Te ženske niso 'grde osebe', to so osebe, s katerimi se lahko do neke mere poistovetiš in marsikatera njihova izjava vendarle drži.«
»Tako zelo sem se veselil, da bom predstavo Player Kings predstavil gledališkim občinstvom v Bristolu, Birminghamu, Norwichu in Newcastlu. Lahko pa vam zagotovim, da zdaj, ko Falstaffa igra David Semark, predstava Roberta Icka ostaja enako sijajna kot na začetku. Pojdite preverit sami.«
»Gre za eksperimentalno igro, v kateri misli, občutki, dogodki in odnosi sobivajo na različnih ravneh zavesti. Igralec Tadej Pišek je kompleksno, poetično zgodbo o razpadu družinskih odnosov predstavil z redko videno lahkotnostjo, k čemur je prispevala koreografija Mojce Špik in Inana Du Swamija. Krik proti izključenosti in obsojanju drugačnih je odmeval še dolgo po koncu predstave.«
»Predstava O snegu in ljubezni je umetniško sobivanje poetične govorice tržaškega pisatelja Marka Sosiča, sodobnega plesa in glasbe. Predstava je kompleksna pripoved razgradnje družinskih odnosov, v katere se zajeda politična klima nestrpnosti, sovraštva in fašizma.«
»Kompleksna analiza sodobne družbe, ki odpira vpogled v aktualne, tudi boleče teme: predstava O snegu in ljubezni, nastala po poetičnem romanu, spregovori o razgradnji družinskih odnosov, v katere se zajeda politična klima nestrpnosti in fašizma. Roman zaznamuje sobivanje različnih ravni dogajanja, konkretnih dejanj, misli in spominov, ki obravnavajo odnose z različnih zornih kotov, in morda se prav zato uprizoritev giblje med monodramo, plesno predstavo in koncertom. Je intimna pripoved, krik posameznika, ki nemo opazuje, kako sovraštvo, strah, ignoranca, ki jih v svetu vzpodbujajo politični in gospodarski interesi, počasi razkraja najbolj intimno in varno okolje – družino.«
»Gledališče se ukvarja s človekom, z njegovimi podobami, smisli, skrivnostmi. In sukati se v svetu globokih in čudežnih skrivnosti bivanja je moj privilegij, ampak tudi močna zaveza etiki gledališke umetnosti. Hvaležen sem svoji odločitvi iz mladosti, da sem za svoj življenjski poziv izbral prav gledališko umetnost. Na tej poti sem namreč srečeval izjemne osebnosti, ki so poleg gledališča soustvarjale tudi mojo umetnost.«
»Gledališče ustvarja drugačen profit; tke vezi med ljudmi, tke strpnost, odstira sovraštvo, drži zrcalo človeški neumnosti in nas nenehno opozarja, kako zlahka pozabljamo na človeške vrednote.«
»Verujem v to, da gledališče raziskuje samega sebe, gledališče je še vedno v kondiciji, ker vidim, da je toliko ustvarjalcev in kreativnih ljudi, ki želijo ustvarjati. Ne nastopati, ampak ustvarjati.«
»V svojem početju prisluškovanja naravi odkrivata svetove zvoka in njihovo odzvanjanje v polju vidnega. Pri tem jih prevajata skozi lastni telesi, da v njima razširita domišljijske potenciale in opazujeta njihovo sovpadanje s svetom giba.«