»Njeno sodelovanje na različnih razstavah, pridobljena priznanja in nagrade potrjujejo njeno predanost in talent v fotografskem ustvarjanju. Njena dela so bila cenjena in prepoznana tako s strani strokovne javnosti kot tudi občinstva.«
»Ustvarjanje Široka je nagnjeno k eklekticizmu, njegovo ustvarjalno zorno polje je izredno široko in njegove čutne zaznave globoko senzibilne; v tem duhu nastajajo dela, ki so močno senzibilna, barvno intenzivna in gestualno izrazito nabita.«
»Razstava Z brega na breg resda daje vpogled v Huzjanovo novejšo umetniško produkcijo, spontano kratko 'popotovanje' iz ateljeja do galerije, a vendarle je nemogoče spregledati dejstvo, da v isti sapi deluje kot refleksija in kritika številnih družbenih procesov, ki so se zgodili v umetnikovem življenjskem okolju v preteklih treh letih.«
»Na razstavi prepleta koncepte, forme, prostore, ljudi in odnose, s katerimi se je srečeval v preteklih treh letih. Te 'vsestranske in kondenzirane 'prevode' lahko kot vedno doslej beremo skozi fotografije, objekte, slike, knjige in performans; vendar raje kot skozi izrazne medije potujemo skozi umetnikove intimne zgodbe, ki občutljivo razkrivajo premike v osebnih in družbenih odnosih.«
»V novem poglavju z naslovom Točka preloma je igralna izkušnja WYT posodobljena z elementi, ki se odzivajo na aktualne družbenopolitične situacije, prostor videoigre pa se prelije v prostor razstave.«
»Informacijsko-ideološka pot te misije in hkrati osebnostnega testa po besedah ustvarjalcev vodi do več mogočih sklepov – različnih med seboj izključujočih se resnic – ki pa jih igralec ali igralka s svojimi odločitvami ne le določa in izbira, ampak tudi sooblikuje, utrjuje in širi.«
»Projekt osvetljuje delovanje izbranih sodobnih 'slovenskih' arhitekturnih praks, ki so zanimive prav zaradi načina, kako se lotevajo arhitekturnih tem in nalog. Arhitekti se danes ne ukvarjajo več le z oblikovanjem lepih hiš in interierjev, nabor njihovih nalog je to prerasel. Tako so danes mediatorji med uporabniki in prostorom, skrbniki dediščine in prostorski aktivisti, ki rešujejo kompleksne organizacijske in prostorske probleme.«
»Želita ustvariti brezskrbno območje, kjer se slehernik sme zgolj prepustiti zabavi, pozabiti na tuja mnenja, skrbi in dolžnosti, ki bdijo nad njim. To bosta dosegali s pomočjo igre, skupnega temelja vseh naših otroštev, sredstva učenja, druženja in raziskovanja.«
»Jožica Medle s plastenjem, nizanjem in kompozicijskim zlaganjem prikazuje in ustvarja svoj lastni 'likovni organum', v katerem se glas stvarnice narave in glas človeka združujeta v ekspresivno melodijo ubranosti.«
»Prodorno razlago družbene realnosti soočata z interpretacijo kompleksnih znanstvenih in filozofskih spoznanj, dramo svetovnih konfliktov z intimnimi pretresi, podobe sovraštva in zla s podobami empatije in ljubezni.«
»Kronološko zaporedje knjige in razstave je relativno in spremenljivo, pripoved teče v hkratnih divergentnih smereh, vsaka razstavljena likovna podoba pa lahko namiguje na nekaj povsem drugega.«
»Spominjajo na zajete podobe vode in forme, ki jih lahko najdemo v naravi. Organske oblike so mehke, pretočne in valujoče. Kljub svoji mehkobi na vsake toliko iz grafičnih listov zazeva praznina, ki nas opominja na minljivost.«
»Beseda v nekaterih vzhodnih kulturah pomeni neposnemljivo rjo, čar starosti oziroma patino časa. Saba kot element lepote v japonski kulturi uteleša vez med umetnostjo in naravo. Je preperel kamen, razcefranost, ki priča o mnogih rokah, ki so se dotikale slike na njenem robu. Je očarljiva spremljevalka, ki je ni mogoče posnemati in jo s seboj prinese čas.«
»Mozaik je postal del mene – postal je moj jezik. Mozaični koščki, tesere, so postali črke moje abecede, mozaične linije stavki, ki so se vili drug za drugim. Začeli so sestavljati prozo in poezijo – moja umetniška dela.«
»Osrečite sebe in družino vzporeja časovne fragmente preteklosti in sedanjosti, da bi v svetu, ki je vse podobnejši 'brezsvetju', ustvarili novo izkušnjo in mu poiskali 'ustreznejšo' podobo.«