»V počasnem in bolečem prepletu se vlogi agresorke in žrtve premešata. Njuni premiki izvajajo (ne)prijetne zvoke, ki opominjajo na vse, česar ni bilo mogoče izreči in kar zaradi posttravmatske stresne motnje in strahu, ki se pojavi ob zahtevnem, travmatičnem doživetju, niti ne more biti izrečeno.«
»Vnuk vidnega avstrijskega ekspresionističnega slikarja Antona Koliga se nikoli ni pustil odvrniti od svoje umetniške poti, čeprav ga je avstrijski tabloidni tisk pogosto označeval za 'fekalnega umetnika'.«
»Postopoma se potapljajo v vse temnejši kolorit in prehajajo proti intimistično zaprtim motivom 'ateljejskih sten in praznih pokrajin, ki v duhu modernizma abstrahirano drsijo v Vidmarjevo zadnje ustvarjalno obdobje, ki boleče iskreno izraža avtorjev eksistencialni angst'.«
»Ta napredek ali preskok v mobilnosti ni samo v tem, da se nekdo lahko premakne iz točke A v točko B, ampak v povečani zmožnosti posameznika, da te premike tudi naredi. Ko je kinetično opolnomočenih in osvobojenih ljudi dovolj, pa se pojavijo logistični in ekološki problemi, ki jih nismo zaznali prej. Prometni zamašek kot temeljni paradoks kinetične utopije nakazuje na razpoke v koncepciji pretočnosti, gibanja in navsezadnje – napredka.«