»osrednjo pozornost namenja iskanju barvnega in tonskega ravnotežja med figuralnimi liki in papirnato osnovo, ki ga doseže predvsem z odvzemanjem barv in močnih kontrastov. Tekstura kože in oblačil se na večini posnetkov preliva v papir. Gledalec zato ne more več razločiti, kateri fragmenti so originalni in katere je ustvaril s posebnimi učinki novih tehnologij, kaj je površina telesa in kaj papir«
»Človek, ki je vse življenje preživel v svojem svetu fantazijske utopije, zapustil ta svet, obkrožen s svojimi najdražjimi tik pred svojim 90. letom.«
»Takoj ko vinaigrette pride v stik s komponentami rdečega zelja, začnejo barve bledeti, tako kot rdeče-modri pigmenti na van Goghovih slikah.«
»Nenehno spremljamo naše slike in se je že zgodilo, da je bil naslov spremenjen, ker je bilo upodobljeno nekaj drugega, kot se je sprva mislilo.«
»Lahko bi se zgodil nov upor proti uporu. Poškodovanje umetniškega dela bi lahko razumeli tudi kot umetniško delo, mislil sem, da bi bilo zanimivo ... Ali ni prilepljeno tam, da bi ga pojedli?«
»Ambientalno zasnovana postavitev Krhek svet povezuje razgibane prostore razstavišča z globoko izpovednimi umetniškimi deli, za katere je značilna igra kontrastov, jasna pripovednost in reinterpretacija v nov kontekst postavljenih, pogosto zavrženih predmetov.«
»En motiv je upodobil v različnih barvnih kombinacijah, kar daje pestrost, in ko iste motive v različnih barvah postavljamo drug ob drugega, dobimo andywarholovski izraz večplastnost tistega časa.«
»Ta tvori pomemben del celote in ima več različnih obravnav pripovedovanja ter v odnosu do instalacije vključuje pretakanje subjektivnosti in poigravanje z dvojnostjo s pogostim menjavanjem pripovednih ravni in jezikovnih registrov.«
»Prek nje se umetnica nanaša na svoje telo, dotik, na druga telesa in njihove 'netelesnosti' ter tudi na prostor, kjer so gledalci, in na prostore, ki še pridejo.«
»Leta 2000 sva z Zmagom Lenárdičem, z videoinstalacijo 'Delaj lokalno, Misli lokalno, Prodaj globalno' sodelovala na festivalu Umetnost, kultura in socialna integracija v Glasgowu, kjer so se organizatorji pionirsko lotili vključevanja umetnosti v različna socialna okolja in integracije predvsem marginalnih skupin v družbi v umetniške in kulturne projekte.«