»Dolgoletnega sodelavca akademije, njegovo predanost kiparstvu in pedagoškemu poklicu ter njegov raznovrstni umetniški opus bomo ohranili v trajnem spominu.«
»Prevzela je nadzor nad Whistlerjevimi dnevnimi opravki, vodila njegov atelje in celo urejala prodajo njegovih del.«
»Med njima je bila velika darežljivost. Drug z drugim sta se igrala in izzivala. Warhol je dovolil, da so ga Basquiatove intervencije popolnoma prevzele in podredile njegovo delo. Ponekod je težko določiti, kje se začne en umetnik in konča drugi, kot na primer pri monumentalnih, deset metrov dolgih afriških maskah.«
»To je bila težka odločitev, zlasti glede na pomembne dosežke projekta v zadnjih dvajsetih letih. Odločitev prav tako priznava vpliv, ki ga ima projekt na okolje, in potrebo po preučitvi, kako ga je mogoče bolj etično in trajnostno izvajati v prihodnosti.«
»Kot otroci smo na šolskih izletih pogosto hodili v muzeje in bila sem očarana, vendar sem tudi ugotovila, da me najbolj zanimajo slike in umetnine, ki odražajo mojo družino, mojo zgodovino in moje izkušnje.«
»Te pridobitve Nacionalnih galerij Škotske so mi vlile optimizem glede tega, kako se pogovori spreminjajo in kako lahko moje delo privabi nove mlade umetnike, ki iščejo nekaj, kar jih navdihuje k drugačnemu razmišljanju.«
»Umetnica v 'spominskih podobah ne upodablja zgolj bežnih trenutkov, ki so neizogibna posledica minevanja časa, temveč jih preizprašuje kot ostanek preobrazbe Jugoslavije iz socialistične države, v kateri se je rodila, v del mreže kapitalističnih demokracij v evropskem slogu, s spremljajočim prostovoljnim izbrisom in rekonstrukcijo nacionalne preteklosti.'«
»nejasnimi obrisi, kompozicijsko razbitimi in delnimi strukturami je kopno v teh delih zgolj dozdevek, plod igrive domišljije med naravnima elementoma, vodo in zrakom, ki se izkristalizira skorajda naključno kot svojevrsten estetski eksces njunega razmerja.«
»Kot da bi bilo kopno v podobah mostov, nabrežij, ladij, mestnih obzorij in jezov – kopno v podobi človeka torej – zgolj ekscesni produkt razbijanja valov in rečnega toka; toka narave, ki ga na razstavi dopolnjuje njeno nezavedno, zvok njenih globin.«