»Fotografijo sem dojemala kot dokument, kot interpretacijo in še marsikaj drugega. Doživljala sem jo kot vodo, v katero sem se potopila, se v njem umila in očistila. Čutila sem jo kot odrešitev in resnico.«
»Predvidevam, da smo tako prišli do poosebljenja nekaterih otrok, ki so hodili v te šole in se niso nikoli vrnili domov. Ob cesti so tudi ti majhni križi. In takoj sem vedela, da želim fotografirati niz teh križev s temi majhnimi otroškimi oblačili, ki visijo na njih, da bi se spomnili in se poklonili tem otrokom ter jih naredili vidne na način, kot že dolgo niso bili.«
»Z uporabo pojma funkcionalne fiksacije (uporaba predmeta le v skladu z njegovim namenom) v človeških interakcijah in v igranju (družbenih) vlog umetnica razkriva meje, kjer konvencionalna uporaba rutine postane patološka.«
»Fotografija kot življenjska izbira bo brezkompromisno postregla z njenim videnjem sveta, predvsem v domači Italiji, in njeno izbiro fotografije kot medija, ki spremlja življenje na poseben, aktivističen način«
»Navdihnili so me evropski fotografi, ki so poskušali dokumentirati stavbe v svojih mestih med drugo svetovno vojno, da bi jih pozneje lahko obnovili.«
»Predvsem zato, ker se v tem času dogaja tako malo stvari in ker toliko ljudi sedi doma pred računalnikom, kjer so obsojeni na gledanje in branje na spletu.«
»Gre za s čustvi nabit kip in razumljivo je, da imajo gledalci močan odziv na to delo. V resnici sta mitologija in zgodovina pripovedovani z vidika pripovedovalca z implicitno pristranskostjo. Toda inverzija mita destabilizira tisto, kar številni štejejo za trdno zgodovino, in to je lahko neprijetna ideja.«
»Se bodo ljudje, ko bodo odhajali s sodišča, povezali s kipom in bodo bodisi dosegli zadovoljujoč občutek pravičnosti bodisi se bodo počutili opolnomočene za nadaljnji boj za enakost tistih, ki so preganjani.«